Accepterad sgysenius | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Derpy face

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
115
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198881019560/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sirocco Gysenius

Vad är ditt discord namn? Derpy face#8654

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 21 år gammal och heter Sture Anderson och jag föddes i Stockholm till en relativ rik familj. Min mamma jobbar som en sjuksköterska och jag älskar henne väldigt mycket. Men min pappa jobbar som börsmäklare. Min pappa är en kall person han sa t.ex. aldrig att han älskade mig. Pappa ville att jag skulle gå på en fin skola så han satte mig den den snobbigaste skolan i Stockholms centrum. Han la väldigt mycket pengar på mig och min utbildning i skolan men jag tror inte det var för att han gillade mig jag tror nog att det var för att han ville att jag skulle ha ett bra jobb så att han skulle få pengar av mig så att han inte behöver jobba lika mycket för han var en ganska lat person förutom när han kollade till mig när jag gjorde läxa/pluggade. Och när jag fick ett betyg som han inte gillade bråkade han ta till med hård handskarna. När jag fyllde18 år så skaffade jag ett jobb som elektriker och jobbade som det i några år tills jag fick full lön men jag borde fortfarande med mina föräldrar och pappa var fortfarande ganska kall och hård hänt när jag inte ger han en summa han inte gillar. Men nåt som han inte visste var att jag hade ett annat bankkonto som jag hade sparat upp pengar så att jag kunde flytta ut ur deras hus och byta jobb. Så en dag så bröt jag nyheterna och jag flyttade till en bondgård för jag gillar verkligen alla olika maskiner som dem använder och för en gångs skull kunde jag välja själv vad jag skulle vilja göra utan att min pappa bestämmer allt åt mig.