Accepterad sgysenius | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Derpy face

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
115
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198881019560/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sirocco Gysenius

Vad är ditt discord namn? Derpy face#8654

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 21 år gammal och heter Sture Anderson och jag föddes i Stockholm till en relativ rik familj. Min mamma jobbar som en sjuksköterska och jag älskar henne väldigt mycket. Men min pappa jobbar som börsmäklare. Min pappa är en kall person han sa t.ex. aldrig att han älskade mig. Pappa ville att jag skulle gå på en fin skola så han satte mig den den snobbigaste skolan i Stockholms centrum. Han la väldigt mycket pengar på mig och min utbildning i skolan men jag tror inte det var för att han gillade mig jag tror nog att det var för att han ville att jag skulle ha ett bra jobb så att han skulle få pengar av mig så att han inte behöver jobba lika mycket för han var en ganska lat person förutom när han kollade till mig när jag gjorde läxa/pluggade. Och när jag fick ett betyg som han inte gillade bråkade han ta till med hård handskarna. När jag fyllde18 år så skaffade jag ett jobb som elektriker och jobbade som det i några år tills jag fick full lön men jag borde fortfarande med mina föräldrar och pappa var fortfarande ganska kall och hård hänt när jag inte ger han en summa han inte gillar. Men nåt som han inte visste var att jag hade ett annat bankkonto som jag hade sparat upp pengar så att jag kunde flytta ut ur deras hus och byta jobb. Så en dag så bröt jag nyheterna och jag flyttade till en bondgård för jag gillar verkligen alla olika maskiner som dem använder och för en gångs skull kunde jag välja själv vad jag skulle vilja göra utan att min pappa bestämmer allt åt mig. Så jag kände mig så fri på min egna gård och min gård ligger väldigt nära en stad (Unive) där många vänner flyttat till så jag är i staden väldigt mycket.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag vill bidra så mycket till servern som går. Jag vill även bidra med att kunna förbättra servern genom att hjälpa andra att få mer spelupplevelse inom RP alltså att min RP kommer jag att försöka att ligga på den högsta nivån som går så att andra känner att denna server är kul att utöva RP på och så att folk känner att de kan känna att denna server är någonting kul de kan spela på. men jag vill även bli medlem på grund av att jag vill kunna utöva RP på en bredare nivå alltså att jag kan få tillexempel få bli polis som jag hört är väldigt roligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag har sett att ni har bra Staffs, bra RP och ni har många spelare inne och då blir det mycket roligare att RP ´a om det är många inne.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar berättade om denna servern och hur rolig den är att RP ´a på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hjälpa mer folk och att skapa mer scenarion i RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna skapa mer och bättre scenarion på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej absolut inte! Kommer aldrig överge Unive RP!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka