- Meddelanden
- 15
- Reaction score
- 0
Användarnamn: sgt_akilles
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? jag vill ansöka till unicorn chef
Vad heter du IRL? William isaksson
Hur gammal är du? jag är 16 irl 20 ingame
Hur många timmar har du på Fivem? jag vet inte runt 150
Varför vill du just bli chef på det jobbet? för det är ett utav dom roligaste jobben plus jag vill göra masor med fester
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit vice chef på unicorn plus jag jobbar där nu
Berskiv din karaktär? han är en kille som är snäll men lätt arg när det kommer till att inte sköta sig inom jobb eller sånt.
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag för 2 till 8 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag göra för om man blir chef då vill man ju spela och göra sitt jobb
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej det här är min ända server
Har du läst våra Regler? ja det har jag
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? jag vill ansöka till unicorn chef
Vad heter du IRL? William isaksson
Hur gammal är du? jag är 16 irl 20 ingame
Hur många timmar har du på Fivem? jag vet inte runt 150
Varför vill du just bli chef på det jobbet? för det är ett utav dom roligaste jobben plus jag vill göra masor med fester
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit vice chef på unicorn plus jag jobbar där nu
Berskiv din karaktär? han är en kille som är snäll men lätt arg när det kommer till att inte sköta sig inom jobb eller sånt.
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag för 2 till 8 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag göra för om man blir chef då vill man ju spela och göra sitt jobb
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej det här är min ända server
Har du läst våra Regler? ja det har jag