Nekad Sgt.TysonGrönTop | Medlem ansökning [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sgt.TysonGrönTop

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198977237198/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Sgt.TysonGrönTop#3651

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Murre kofot och är 27 år gammal och jag är Kenta Kofot storebror, vi härstammar från skåne. Jag haft det ganska tufft i min uppväxt farsan va kriminel och en
A-laggare och morsan dog i tidig ålder. Mitt mål är att få ett bra jobb bra ekonomi så jag kan köpa ett fint hus och en fin bil. Jag vill också inte följa farsan fotspår men man får se vart livet tar en. Murre är väldigt social men har AD HD så kan bli arg lätt men annars är han oftas glad och trevlig. Murre är intresserad av motorcyklar och jakt. Men när de kommer till märken på hojjarna så är Murre väldigt förtjust i Harley davidson. Favorit djuret att jaga är vildsvin och älg. Tack för mig!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har testat servern lite nu och jag känner att jag trivs här och vill uppgradera till Medlem så jag kan använda alla typen av redskap och kunna RP hårdare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med mycket seriösa och roliga scenarios, skratt och hård RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar så båda scenario kan vinna och ha kul och inte bara för din egna skull. Alla ska ju kunna vinna och ha kul!

Hur hittade du Unive? På Five M server list och från tiktok och youtube.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka