- Meddelanden
- 1,454
- Reaction score
- 28
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1121791431556735077
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände var att jag var omringad av 5 gängbilar och jag blir stressad samt frustrerad om vad jag skulle göra och då tog jag chans att hoppa av motorvägen och hoppa ner i vattnet och då väljer de att skjuta mig i vattnet och jag blev jag 1hp och jag satt där i en och jag var då och åt mat och glömde att hålla in E och sedan behövde jag gå för mina föräldrar ropa på mig vi var så o handla för att grilla till Sverige matchen och då var jag inte medveten om att jag glömde hålla in e och då efter 5 timmar när jag o familjen håller på o grillar så blir jag tillkallad till support och var lite sent för har inte ljud på discord på mobilen.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag anser att clogg inte behövdes då jag inte var medveten om att jag glömde hålla in E
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej glömde att sätta på klipprogamet
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1121791431556735077
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände var att jag var omringad av 5 gängbilar och jag blir stressad samt frustrerad om vad jag skulle göra och då tog jag chans att hoppa av motorvägen och hoppa ner i vattnet och då väljer de att skjuta mig i vattnet och jag blev jag 1hp och jag satt där i en och jag var då och åt mat och glömde att hålla in E och sedan behövde jag gå för mina föräldrar ropa på mig vi var så o handla för att grilla till Sverige matchen och då var jag inte medveten om att jag glömde hålla in e och då efter 5 timmar när jag o familjen håller på o grillar så blir jag tillkallad till support och var lite sent för har inte ljud på discord på mobilen.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag anser att clogg inte behövdes då jag inte var medveten om att jag glömde hålla in E
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej glömde att sätta på klipprogamet
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja