Nekad SexyKirill080807 | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SexyKirill080807

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199141473995/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kirill

Vad är ditt discord namn? Krilleeeehhh#5638

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Savesta han är en ung man vid 21 års åldern som kommer från en liten ort vid namnet Borås. Hans föräldrar fick honom ungt när dem bara va 19 år och hans båda föräldrar är från Somalia.

När jag bara var 10 så dog min mamma i en bli olycka. Jag var en liten glad pojke men efter det så blev han till en aggressiv unge som sedan blev kriminell. När han var 14 blev han indragen till ett kriminellt nätverk och jag började sälja droger. När jag var 15 så blev jag på kommen av polisen och socialen valde att ta mig från min pappa. Jag blev ledsen men behövde skylla mig själv och när jag var 18 fick jag gå till baka till min pappa. Jag hade svårt att hitta jobb men hittade efter ett halv år på en bensin mack där jag känade 15 tusen per månad. Livet var tufft och jag började plugga på alla trafik regler för att få ett kör kort. På min födelsedag (19) fick jag mitt körkort och det första jag gjorde var att bli taxi chaufför. Men nu vill jag starta om allt på nytt och flytta till den stora staden Unive för att nå mitt dröm jobb som polis

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem eftersom jag kan bidrta till en bra role play, jag är rätt seriös, jag vill göra Unive till en ännu större RP och jag ska alltid försöka mitt bästa för att bli så bra som möjligt i denna stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer alltid försöka bidra till ett så bra rp som möjligt, Kommer rapportera folk som gör fel men kommer även donera i på dena server eftersom jag tycker den är rolig och alla mina vänner kör på den.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Båda parterna ska ha kul och det ska vara fairplay. Man behöver ej bli arg om man förlorar och man ska alltid fösöka göra det så jämnt som möjligt så alla har kul när dem rp:ar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att mina vänner rekomenderade mig att börja köra det eftertsom dem tycker det är en bra RP server.

Nekad utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP , Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario , Varför ska just du bli Medlem på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka