Nekad SexYfox | Medlem ansökning [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SexYfox

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/flexboybtw/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marko

Vad är ditt discord namn? Sexy Knight Fox II#2247

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Biggan Adoptson 1985/05/21. Biggan har en lillebror som heter stefan. Biggan älskar att hjälpa till och lever livet som bil enthusaist. Biggan är en glad person som har svårt att bli sur. Biggan är intreserad av polisen och bilar han tycker att det är coola grejer. Biggan blev mobbbad som barn för hans unika namn men han är förbi det. Biggan är sosse och kommer att altid vara en Stefan Löven lover.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag försöker förbättra rpn så mycket som det går. Jag älskar att prata med nya folk och hjälpa dem om dem skulle ha ett problem jag tycker att alla ska bli lika behandlade. Jag kan också bidra med instant svarningar inga fel på rpn och få folk att skratta.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag älskar scriptsen och att dem ger alla en chans att spela många med en server som unive skulle hålla den 16+

Hur hittade du Unive? Jag skrollade genom FiveM och sog hur många spelare ni hade så jag sa till mig själv detta måste jag prova. Och det var roligt så jag bjöd in min gode vän n0thenks

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rolspel är att uttveckla det så mycket som möjligt. Jag vill bli rikast i stan och men min bror hjälpa faittiga och ha et stabilt job.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att träffa nya människor. Och se hur alla tänker det är en grej som intreserar mig mycket att se hur folk faktist tänker och hur dem agerar på olika scenarion.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag har inga andra servrar jag spelar på just nu och jag planerar inte häller att byta.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jajamän det är glasklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka