Nekad SexYfox | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SexYfox

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marko

Ange ditt födelsedatum 21 Maj 2007

Vad heter du på discord? Sexy Apeman Fox#2247

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag brukar spela 3-4 timmar om dagen men jag ska ha praou om en vecka så det kommer göra det lite svårare men jag hinner vara med kanske 1 - 2 timmar innan praoun är i malmö traingeln Ciao resturangen och mina arbets timmar kommer att vara 12:30 - 19:00 men annars så kan jag spela 3 - 4 på vardagar jag lyckades en gång att spela unive 12 timmar i sträck faktist lite stolt

Hur länge har du spelat på Unive? Kanske 2 månader nu

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Styra upp servern och hjälpa andra. Jag kommer inte använda servervakt permissions för att hjälpa mig själv utan att hjälpa andra Jag ansöker om server vakt eftersom att jag har haft redan många scenarion där folk har failrpat och annat där jag har tjänt mig hopplös och att jag inte kan göra nåt mot saken Darför ansöker Jag nu till server vakt för att hjälpa ta bort så många o seriösa människor i rpn som går och med o seriösa menar jag dem som går runt och slår på andra utan anledning

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig vilja bli servervakt är nog att hindra folk som inte lyssnar på en när man ger en varningar för dens eget bästa. Jag har alltid haft intresset utav att bidra med en server men alla jag har kört på innan har haft ett fult Staff team eller liknande

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kan försäkra er att hjälpa att ta bort alla lallare och likadant därtill. Jag hade tagit min possiton väldigt seriös och därav tror jag att jag är lämplig för jobbet. Jag kommer försöka hjälpa alla men också inte låta nåt glida igenom till.ex om min vän rdmar så är det samma regler som gäller för alla andra som ska gälla för han

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att jag har en hög nivå på min rp och så har jag passion i rp många som söker saknar det har sett några Server vakter som bara gör det för /revive commandsen och liknande och darför vill jag lyckas bli servervakt och vissa dem var skåpet ska stå. Jag hade en inncident denna morgon där en kille jag kände som var en vän och kollega blev permad för nazistiska uttryck och där är beviset jag inte hesiterar att raportera en vän lika mycket som en vanlig spelare alla ska bli behandlade likadant för att håla ordning och reda för att jag har varit med om mycket grova grejer utan för unive där folk har gjort sexual trakasier i servrar vilket jag motstår som in i helvete och darför vill jag bli servervakt för att hålla alla säkra från no lifes som är idioter mot andra

Varför vill du bli servervakt? Jag har altid haft en passion av att se en bra server uttveklas men aldrig tänkt på om jag skulle vara en del utav utveckligen darför kommer jag nu och ansöker om denna possition för att vara med i ett staff team och att hålla människor säkra jag vill att inga ska gå och ha en dålig dag på grund utav andra jag vill att alla ska vara glada men också säkra. Min stora syster spelade på en rp server rätt så ofta och en dag gick jag in i hennes rum där jag hör henne gråta och jag frågar såklart vad är fel hon ville inte prata om det men när hon var i skolan och jag var hemma själv gick jag igenom hennes data och hittade sex trakaserier från folk i ett rp community och därav fattade jag vilken seriös grej detta är och jag vill se till att folk som min syster och andra som kan relatera aldrig ska känna sig hjälplössa utan jag vill att alla ska känna sig som om dem passar in och har det roligt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Tyvvär har jag inga erfarenheter men jag är snabb lärd och lyssnar bra.

Är du whitelistad på serven? Jag har varit whitelistad nu kanske 1-2 månader

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad 2 gånger första gången var en felaktig ban på id men andra var att jag var elak mot en polis så han bannade mig i 10 . Jag gav han tjus men hörde jag på rösten att deta är en riktig doucebag så jag körda han till en brygga och sa till han nu får du simma hem och därav blev jag bannad med har varit försiktig att inte göra mistag än idag

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag spelar inte på någon annan server. Varför skulle jag det när jag har en perfekt server här hahaha :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka