Nekad Sevenreapz | Medlem ansökning [Bictor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sevenreapz

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam åberg

Vad är ditt discord namn? Sevenreapz#3325

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 1995

Berätta om din karaktär. Sevenreapz kallas han men heter egentligen nåt annat ingen vet, (Sam)

Han är 27år gammal, Han är en bra snubbe men han har ramlat i dåliga vanor varit i militären och han kom hem och fått reda på att ha förlorat nästan hela sin familj och han kommer göra saker för att skydda sina nära och kära, Han har umgåtts i dåliga vanor för han fått ta hand om saker själv, Han är alltid lugn men han kan få sina aggressiva ryck, annars är han glad o trevlig, Hans intresse är Mc och vapen. alltid älskat vapen för deras utseende och efter hans militärtjänst. så försöker han andvända det i bra syfte eller inte.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bättre roleplay och jag är en som kan använda sund förnuft. Jag kommer Rpa på ett realistiskt sätt, detta är en del av roleplay. för jag har spelat en hel del RP spel irl samt ingame, tex jag spelar väldigt mycket D&D visst de är fantasy rollspel men det är rollspel, så tror att ja kunnat bidra med väldigt roliga scenario samt ha kul själv

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag spelar för att det ska vara roligt och realistiskt, blir jag t.ex rånad så kommer jag såklart spela för allas vinning, som att ja antingen är rädd eller inte kommer låta dom utan att döda mig, i hopp på att nån talar förnuft i Seven. kommer ju följa regelverket men kommer leva mig in i det hela för en militär skulle ändå hålla sin mark eller en hämnd

eller tex att min vän vill göra något som att köra en runda men ja tycker det är tråkigt så följer jag ju med honom för att hans karaktär älskar det, o min karaktär ändå tycker det är ball så lever jag mig in i detta för allas skull

Hur hittade du Unive? Genom Vänner som spelar på servern. Josefa, Robin (thaien) osv

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka