Accepterad Seved | Medlem ansökning | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Seved

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799068925/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel Zentio

Vad är ditt discord namn? Seved#6378

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en trevlig person som man kan prata öppet med, han kom till staden för ungefär 1 månad sedan. Han älskar staden även om det finns folk som är tråkiga och som inte är så trevliga. Han är 21 år och har jämnåriga kompisar som är väldigt trevliga. Hans känslor för staden och kompisarna är stora, han vet inte vad han hade gjort utan dem och staden. Han kom från en liten by utanför staden. Han bodde men hans mamma och hans två systrar och nu försöker han skaffa jobb så han kan hjälpa sin familj med huset och även till sig själv. Hans intressen är gymmet och bilar även att bada i havet. Han har gått på gymmet sedan hans kompisar också gjorde det. Han har varit ledsen sedan hans kompis Willepille Wasdaw dog, hans son känner fortfarande Seved och de är rätt så bra vänner. Han är ändå glad eftersom han har skaffat mer kompisar och försökt få bort sorgen. På gymmet så finns det också kompisar som han kan prata med, han känner dem rätt så bra eftersom han går dit nästan varje dag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag älskar denna servern och vill göra den till en så bra plats som möjligt och skaffa fler vänner. Jag vill även kunna ansöka till vissa jobb som inte går om man inte är medborgare. Skulle älska att jobba på Auto Experten därför mina kompisar också jobbar där. Jag vill också göra så andra känner sig trygga på denna servern och vill även få tillbaka mina gamla minnen på detta spelet.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har väldigt många kompisar på servern och jag har pratat med väldigt många redan på serven. Jag tycket servern är bra och man blir lätt intresserad av den.

Hur hittade du Unive? Genom mina kompisar som fick mig att bli intresserad.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skaffa bättre jobb t.ex på AutoExpreten. Jag vill också testa nya grejer och köpa finare bilar. Kanske köp och sälj bil typ.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli en bättre person och prata med mer folk, som sagt mina kompisar har dragit in mig i detta och jag har inte direkt tänkt ut vad jag ska ha. Jag

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte, Five-M är det ända jag spelar och mina kompisar skulle inte lämna servern häller. De är som en guide när jag spelar och de hjälper mig.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka