Nekad Seved | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Seved

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad heter du på discord? seved

Vad är ditt Hex:ID 76561198799068925

Ange ditt födelsedatum 15 September 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar när jag kommer hem från skolan in på kvällarna och på helgerna spelar jag hela tiden. Så man kan säga att min dagliga aktivitet kanske är 3-5 timmar och på helgerna kanske 7 timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan 2021 på hösten.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har bara blivit bannad 5 gånger, inga seriösa bannar. Kan inte infoga. Kan skicka dc

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är precis vad det säger. Man ska vakta servern och hjälpa medlemarna på servern. Man har som uppgift att underlätta för staffs som har viktigare för sig. Vad man kan göra för att underlätta för staffs är att svbanna folk för små saker som dem gör eller banna dem tillfälligt för att staffs kan banna dem längre. Man kan också kicka folk för annu mindre saker dem gör, t.ex lall. Man kan städa upp servern genom at dv:a bilar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att hjälpa servern, jag har spelat mycket länge och har mycket erfarenhet inom servern och communityn. Jag vill underlätta för staffs eftersom jag vet att dem har mycket viktigare saker för sig. Jag vill också få bort allt lallandet i scenarion. Eftersom jag är polis så stöter jag på mycket lall och vill gärna få bort det. Eftersom jag patrullerar mycket så ser jag mycket bilar som bara står, och jag vill få bort sånt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när någon använder deras servervakt för att få en fördel i scenarion genom att ressa folk som dör. Man ressar även folk utan att få klipp på det och använder servervakt på fel sätt. Om man är krim så använder många id för att kunna se var folk är och vinna scenario lättare.

Har gått över 48 timmar, du får göra en ny ansökan när du är aktiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka