Accepterad Seved | Ansökan till Servervakt [Gaby_bs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Seved

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad heter du på discord? seved

Vad är ditt Hex:ID 76561198799068925

Ange ditt födelsedatum 15 September 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv nästan hela tiden, jag har skola men behöver sällan plugga så jag spelar väldigt ofta. På helgerna spelar jag nästan alltid, men ibland har jag saker som går före som exempel familj eller andra aktiviteter.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan 2021 på hösten.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har bara blivit bannad 6 gånger, inga seriösa bannar. Kan inte infoga.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska hålla servern ren och fin, det är typ som en som underlättar för staffs genom att banna folk som inte beter sig eller dva bilar som ba står. Man kan kicka folk och SV-Banna folk för saker som inte staffs borde, t.ex lall och annat litet.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag känner att jag som en unive medlem som har varit på servern så länge har i uppgift att hålla den ren och fin. Jag känner också att jag är den rätta medlem att vara SV eftersom jag har varit på servern så länge med så lite bans, vilket innebär att jag beter mig bra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är om man revvar folk i ett scenario som man inte borde revva folk i. Eller även om man bannar folk även om de inte borde vara bannade. Man kan också använda det som wallhacks med toggleid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka