Nekad Sethmannen | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sethmannen

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198991981789/

Ditt Hex-ID: 11000013d7ebcdd

Vad är din discord tagg? sEtH#1261

Vem var det som bannade dig? står ej,

Hur lång tid var din ban? vet ej, fick ej nån specifierad tid tror jag.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? dc ban så vet ej

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? detta var ett par månader sen så minns inte exakt hela historien, men såhär var de.. Jag betedde mig dåligt mot en annan support vid namn eken om jag minns rätt, var arg på han då han "golade" elr snitcha eller vad man nu vill säga, skickade nån gif till honom för att att den var passade i ämnet om vad han hade gjort. Sedan efter detta så visade han detta till philip och jag blev bannad för staff disrespect efter som de ja gjorde inte var okej. fattar detta i efterhand att det inte var rätt såklart och ångrar mina handlingar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Minns inte riktigt, satt i discord med några vänner å sen märkte jag att jag var bannad från discorden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var helt jag som gjorde fel å betedde mig dåligt mot eken, var arg då i tillfället eftersom jag blev demotad från mod, nu i efterhand så fattar jag ju att jag för det första inte skulle skickat detta till eken å hållit på sådär utan bara inse att jag gjort fel, det ar ju ett par månader sen så har ändrats samt utvecklats till det bättre av mig. alla människor förändras till slut å nu har jag gjort de å förstår felet jag gjorde och att mina handlingar mot tex eken var väldigt barnsligt av mig!

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ungefär 4 stycken men de va så länge sen så minns inte exakt men de va väll halv-ooc nån gång å powergaming och sådant...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Har redan skrivit de men som sagt så skulle jag bara tagit det lungt å inte ta detta ut över eken utan inse att jag gjort fel å att jag brösta det jag gjorde, ifall jag nu ändå skulle vilja diskutera detta med eken så hade jag ju tagit det på ett muntligt sätt som den mogna människan jag är i dag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag sannerligen gjort, som jag skrev innan så fattar jag självklart att jag gjorde fel å att det inte är så man beter sig mot någon annan person å att jag ångrar mina handlingar och om detta hade hänt i dag så hade jag hanterat det på ett helt annat sätt eftersom jag inte är samma som då, om jag nu blir unbannad vilket jag tvivlar på så kommer självfallet bete mig å inte uppföra mig som jag gjorde då, min banöverklagan kanske inte blir den bästa då jag inte minns allt som hände då, det var ju ungefär i maj detta år så de var ett tag sedan!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes självfallet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka