Accepterad Seth_Salming | Medlem ansökning [R4ftyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Seth_Salming

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Herman Hallberg

Vad är ditt discord namn? L1GHTS#3470

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Peter Persson 1993/07/15

Min karaktär heter peter persson och är 30 år. I min ungdom så var jag en skötsam person. Hängde ofta med kompisar efter skolan.
När jag började första året på gymnasiet så började jag intressera mig för motorcyklar. Jag skaffade min första mc när jag var 16, jag och polarna startade
vårt lilla "MC" gäng i staden mjölby. Vid 18 årsåldern så var jag och gjorde lumpen. Därefter när jag kom hem så jobbade jag lite i en klädesbutik,
efter detta så hittade jag tillbaka till mina polare som va med i vårat "MC" gäng. Vi började jobba som vakter på en krog i linköping. Vi såg mest till att deras '
svarta affärer under kvällarna gick bra och att krogen skulle se bra ut för kunderna. Efter ett halvår så blev vi mer och mer inblandadei deras affärer och
fick betydligt mer ansvar en bara som vakt. Nu under fem år har jag varit kriminell och letar efter en ny stad att flytta till.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hyfsad rp, Hoppas att kunna bidra med större scenarion som inte alltid ska sluta som min fördel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vara den som vinner scenariot. alltså tillexempel att man låter andra parten att få ett speciellt område genom att rpa åt de hållet. detta för att få det mer realistiskt.

Hur hittade du Unive? Mycket youtube och sedan rekomendation från en tidigare server.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka