Accepterad Seth Falk | Medlem ansökning [LEON.SG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Seth Falk

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198259298290

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Holmgren

Vad är ditt discord namn? Fille00411#9831

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Seth Falk och är 21 år gammal. Redan som 8 åring fick Seth bekräftat att han hade ADHD och var väldigt stökig och aggressiv. Vid 10 års ålder så började han hänga ute med vänner från sin skola och det gjorde dåliga saker. Det beteendet Seth hade pågick i 5 år och sen så hände en tragisk olycka som ändrade Seths liv helt och hållet. Han fick ett samtal av sin Stina (Mamma) om att Peter (Pappan) låg inne på sjukhus efter en olycka och var i koma. Då när Seth fick reda på det så började han fundera på sitt liv och ångrade sitt beteende som han hade betet sig som innan. Nu när Seth har jobbat som reporter i 2 år så märker han att det här är bättre än vad det han gjorde när han va ung.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag gillar servern och tycker det är roligt och sedan för att det är en av Sveriges största servrar. Jag vill bli medlem för att sedan utveckla min karaktär och jag kommer bidra med roliga scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig intresserad är rollspelet och att det är baserat på verkligheten och det finns så många olika roliga saker man kan göra.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom ett par vänner som visade mig det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att skapa så många scernarion som möjligt och utveckla min karaktär inom RP på bästa sätt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utveckla min karaktär på roligast och bästa sätt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka