Nekad Seryas | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Seryas

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/VictorWallis/

Ditt Hex-ID: 11000010b552551

Vad är din discord tagg? ßoktor ßollentin#9443

Vem var det som bannade dig? Powergaming

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Power gaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det ända jag ka komma på är att jag körde snabbt genom centrum/sjukhuset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde snabbt runt centrum och vid sjukhus parkerningen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser inte att det var power gaming, körde snabbt men inte orimligt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad 1 timme tidigare på grund av att jag "lallade". Jag har väll lärt mig att va mer seriös. Tycker det blir roligare rp om man lallar inte och skojar med folk. Det va tydligen för lalligt att köra /e stickup i sjukhuset och skoja om rån, hade ingen pistol eller något, de va bara mina fingrar, känns lite överdrivet. Men har lärt mig att inte lalla för mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skippa att låtsas råna och köra för snabbt genom centrum.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lalla för mycket. Nästa gång kommer jag inte va för oseriös och tänka mer med sunt förnuft.

Har du läst våra regler? Ja

Du kanske har krockat in i något och sedan ej reagerat, försök att tänka tillbaka på detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka