- Meddelanden
- 68
- Reaction score
- 6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
jaHej
Är detta fortfarande aktuellt?
Okej, jag kollar med någon som kanske vet något. @william07 kanske?
jaFortfarande aktuellt?
Ja.Är detta fortfarande aktuellt?
Vet inte, har inte fått något vettigt svar på nästan 3 månader nu. Det enda jag vet fungerar är om din ip skulle bli bypassad av vpn blockern.jag har också stöttat på samma problem vad gör jag?
nördÄr detta fortfarande aktuellt?
men vad kan jag göra finns det något att göra kring de här ärendet? det står ju att det är inte Fivem fel utan det är något ifrån servernVet inte, har inte fått något vettigt svar på nästan 3 månader nu. Det enda jag vet fungerar är om din ip skulle bli bypassad av vpn blockern.
Försöka få Philips uppmärksamhet, skaffa ny router, gå in med mobildatamen vad kan jag göra finns det något att göra kring de här ärendet? det står ju att det är inte Fivem fel utan det är något ifrån servern
Har du fortfarande samma problemVet inte, har inte fått något vettigt svar på nästan 3 månader nu. Det enda jag vet fungerar är om din ip skulle bli bypassad av vpn blockern.
Har du testat att hoppa support för att se om dom kan hjälpa dig?Jag kommer inte in på servern, det står att jag har vpn men jag har inte. Har haft samma problem förut och enda sättet att fixa har varit att whitelista min ip i vpn block scriptet. Har ingen vpn.
View attachment 10991
?Jag kommer inte in på servern, det står att jag har vpn men jag har inte. Har haft samma problem förut och enda sättet att fixa har varit att whitelista min ip i vpn block scriptet. Har ingen vpn.
View attachment 10991