Inaktuell Serot | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Serot

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ditt discordnamn: serot#5904

Ange ditt födelsedatum 21 April 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli en del av staff teamet jag vill ha mer ansvar jag vill även sitta support och hjälpa folk för jag vill att folk ska tjäna sig trygga att sätta sig support en att dem ska vara rädda att hoppa support istället så får de ban. Jag vill ha mer koll på områden jag vill se till att servern går rätt så att ingen gör fel t.ex om någon håller på med ett butiksrån då kan jag använda mig av /noclip för då kan jag vara osynlig och vara med där inne och se till så allt går rätt för de kanske tar en ny spelare som gissla och då bryter han säkert mot regel § 1.4 fearRP eller failRP och då kan man sitta och se till att allt går rätt så inget går fel och så ingen blir bannad om det händer något att någon lallar under rånet så kan jag göra /kick (id) och skriva lalla inte va seriös snälla det blir ett bättre scenario och vi slipper banna dig. då kanske han lyssnar.

Jag kan dessa kommandsen kan jag

kick (id) (anledning) detta kommando gör så att du kan sparka en spelare som sedan kommer kunna joina servern igen
/svban (id) (anledning) : Detta gör så att spelaren blir avstängd i 60 minuter.
/sqlban (id) (dagar) (anledninng) : Detta bannar en person i antalet dagar som anges. Man kan använda ”komma” i detta kommando som t.ex 0,5.
/sqlunban (Hex-id) : Detta kommando tar bort någoons avstängning (ban).
/sqlbanoffline (Hex-id) (dagar) (anledning) : Detta ger en avstängning till någon som är offline genom ett Hex-id (permanent id).
/sqlsearch (steamnamn) : Detta kommando gör så att mean ser vad någons Hex-id är genom dennes steamnamn, som man kan se med hjälp av nästa kommando!
/togglename : Detta visar allas steamnamn över deras karaktärer.
/toggleid : Detta kommando fungerar lika dant som /togglename, men visar någons id.
/who (id) : Detta tar reda på om någon är antingen Icke-Medlem eller Meadlem, det kan även utöver medlemskap visa om någon har krim-roll.
/revive (id) : Detta återupplivar en spelare.
/noclip : Detta kommando gör så att man blir osynlig och kan flyga.
/spec (id) : Detta kommaaado är som noclip fast man automatiskt följer efter en spelare, och man kan även klicka på G för att kolla deras inventory.
/goto (id) : Detta teleporterar en till en spelare.
/tpm : Detta teleporterar en till waypointen man satt på kartan.
/bring (id) : Detta teleporterar en person till en själv.
/freeze (id) : Detta gör så att en spelare inte kan röra sig.
/dv : Detta tar bort det fordon som man är nära.
/giveweapon (id) : Detta ger en spelare ett vapen som är tillgängligt på servern. Exempel kommer nedan.
/giveweapon (id) WEAPON_nightstick
/giveitem (id): Detta ger en spelare ett föremål som är tillgängligt på servern. Fungerar lika dant som vapen.
/givemoney (id) (Antalet pengar) : Man ger antalet pengar som anges till en spelare.
/clearall : Man rensar hela chatten för alla spelare.
/clearinventory (id) : Man tar bort alla någons saker i inventoryt (Rensar).
/setjob (id) (jobb) : Man ger en spelare ett jobb.
/announce : Man skickar ut ett viktigt meddelande till hela servern.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag - 15:00-20:30

Tisdag - 14:50-21:00

Onsdag - 16:00-23:00

Torsdag - 15:10-21:00

Fredag - 14:00-21:00

Lördag - 10:00 - 01:00

Söndag - 12:00 - 22:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat sen i början av 2021 men jag blev medlem på ett annat konto på unive i början av sommaren i år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har kollat på COSMO och jag har ägt en server förut och det brukade va 200 pers inne på den ganska ofta och jag hade som er t.ex donations rum och support och så jag tycker detta borde passa mig.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ja t.ex om det kommer 3 gäng som har slagit ihop sig och tar mig då kanske jag inte är redo men jag kan banna om de inte gör ett scenario av det för man måste alltid göra ett scenario av ett rån t.ex jag gjorde ett rån 2 veckor sen eller 1 vecka då så var det någon som solde bil och vi sa hoppa in vi köper din bil och då så tog vi han som gissla istället

Tillbaka