Nekad Seriost | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Seriost

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? Seriost

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Hans Johnson föddes 15 mars 1999 i det vackra Sverige och har sedan dess präglats av en önskan att sprida vänlighet omkring sig. Hans har alltid varit väldigt i kontakt med sina känslor och medkännande, och detta har format hans personlighet på en djupare nivå. Hans passion för taxis och taxichaufförer har alltid varit en del av hans identitet. För Hans är passionen för bilar och taxis mer än bara ett fritidsintresse; det är en del av hans själ och en källa till glädje och fascination. Ända sedan barndomen har Hans varit en snäll pojke med ett hjärta fyllt av godhet. Han har alltid strävat efter att göra gott och skapa en positiv påverkan på sin omgivning. Kanske är det hans känslomässiga och medkännande sida som har gjort honom till den empatiska individ han är idag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har tidigare har varit medlem på andra servers och har mycket erfarenhet av RP men servrar har inte varit något för mig eftersom jag letar efter mer seriöst RP. Jag försöker alltid vara kreativ när jag hamlar i en situation och göra dem så intressanta som möjligt. Jag försöker även alltid göra scenarion så jämnt som möjligt, och jag försöker alltid balansera på linjen mellan så bra som möjligt och se till att alla runtom mig har en bra tid.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att spela för motpartens vinst att spelarna kan aktivt agera för att gynna den andra sidan av en konflikt eller situation, vilket skapar dynamiska och oväntade händelser för en mer engagerande spelupplevelse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst igenom reglerna och förstått dem väl. En av de viktigaste reglerna i min åsikt är Powergaming regeln

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har över 800 timmar i Garry's Mod DarkRP och har även spelat på andra FiveM servers men efter bara några timmar på Unive så märker man direkt att den är bättre än dem andra.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag försöker att alltid hålla en hög RP nivå och se till att alla runt om mig har en bra tid när de är inne på servern

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivnng.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka