Nekad sercannnn | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sercannnn

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Ditt discord namn: 61d2

Ditt Hex-ID: steam:11000012c71c78c

Vad för typ av beslut gäller det? ban indragen allt o blacklist

Vem/vilka tog beslutet? vne vem som tog de men i support satt korpen, berra, alec, hypotouch o sen ngn mer helper

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs eftersom den ReShade-profil jag använde innehöll en funktion som gjorde att spelets vanliga crosshair var synligt hela tiden. Jag hade fått profilen av en vän och bytte till den kort innan händelsen. Eftersom jag var väldigt trött och inte hade sovit under natten uppmärksammade jag inte att funktionen var aktiv. Jag förstår att det är mitt ansvar att kontrollera vilka inställningar och modifieringar jag använder innan jag spelar, och jag förstår därför varför beslutet togs även om det aldrig var min avsikt att använda ett otillåtet hjälpmedel.

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser att beslutet är felaktigt i den bemärkelsen att det behandlar situationen som om jag medvetet använt ett otillåtet hjälpmedel för att få en fördel. Crosshairet kom från en ReShade-profil som jag nyligen fått och aktiverat, och jag uppmärksammade inte att funktionen var aktiv. Det var dessutom spelets vanliga crosshair som visades permanent, inte ett specialanpassat sikte. Jag klarade även PC-kontrollen utan anmärkningar. Jag förstår att ansvaret ligger på mig, men jag anser att situationen var ett misstag snarare än ett avsiktligt regelbrott.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag har tyvärr inga ytterligare bevis eller länkar att bifoga. Min överklagan grundar sig på min redogörelse av händelsen och att jag vill ge en förklaring till omständigheterna kring situationen. Om det behövs svarar jag gärna på frågor eller lämnar ytterligare information.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka