sercannnn
Icke Medlem
- Meddelanden
- 32
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 930 — Övrigt
Anledning: spoof
Personal: Alec
Datum: 2026-05-11
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv ja jag vart för drygt 2 månader sen bannad i 30 dagar för fearp o lite annat men efter 2 veckor vart mitt discord konto hackat, jag hade fortf samma forums konto men mitt discord konto vart hackat men efter typ 3 veckor så gjorde ja en ban överklagan som vart godkänd men ja behövde köra på ett annat konto för mitt gammla vart hackat så då gjorde ja medlem ansökan osv på detta sen efter några dagar så satte alec mig i samtal och sa att jag skulle bli blacklistad för spoof för ja hade samma rockstar id som mitt andra konto, då förklarade jag att det är mitt konto men de vart hackad men han trodde inte på mig och bannade mig endå helt felaktigt.
Tar du ansvar för det som hände? asså jag kan ta ansvar för att jag körde på ett annat konto vilket ja försökte förklara för alec varför, men han vägra att lyssna, ja vet att ngn kommer skriva "du ska betala" men ja undrar genuint varför, har bevis på att jag inte har spoofat och då undrar jag vrf ja ska betala isf
Vad har du lärt dig sedan dess? Sedan dess har jag lärt mig hur viktigt det är med kontosäkerhet och att jag borde ha kontaktat supporten direkt när mitt konto blev hackat, istället för att försöka lösa det själv genom att skapa ett nytt. Jag förstår helt och hållet att det såg ut som spoofing från er sida när samma Rockstar ID dök upp på ett annat konto, och jag tar med mig att kommunikation med staff alltid måste komma först för att undvika sådana här missförstånd.
Varför ska vi ge dig en till chans? Ni ska ge mig en till chans eftersom jag genuint vill göra rätt för mig och bidra positivt till servern. Jag har insett mina misstag när det gäller kontosäkerhet och hur mitt agerande skapade missförstånd för staff. Jag har nu säkrat upp mina konton och lärt mig att alltid gå via supporten om problem uppstår, så att allt går rätt till och inga fler missförstånd sker.
Har du bevis som stödjer din överklagan? jag har mina ban överklagningar som blev godkända från min 30dagars ban och bild där kalleanka skriver att jag kan gå in https://unive.se/threads/denfullatigern-Åtgärd-Överklagan-kalleanka.283847/#post-1063978
De va kalleanka som godkände den med alla saker på
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja