Nekad SeRBeruS | Ban överklagan [Farligt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SeRBeruS

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198201289566/

Ditt Hex-ID: 11000010e5dbb5e

Vad är din discord tagg? SeRBeruS#2291

Vem var det som bannade dig? PABLO

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? GROV POWERGAMING RPAR INTE PÅ SKADOR NÅNSTANS

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag rpade inte det kanske stämmer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi jagade en kriminel, vi körde fort, sen vet jag inte vad det hände exakt men jag fick höra av mina kolegor att jag flog över honom. för tyvärr jag fick dåliga grafiks så som jag kunde inte se vägen och inte bilen heller, det ända jag såg när grafiks blev bättre var att bilen gick inte och köra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag kan inte säga att det var felaktig, men tyvärr det var så att jag viste verkligen inte vad hände i scenarion där. om ni drar tillbaka tiden och ni ser min kärakter jag alltid rpar på alla scenarion... men det var verkligen bad timing för mig

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet faktist inte för jag såg ingeting på scenarion där.. jag hade gjort mycket annorlunda så klart om jag hade sett vad det har hänt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att försoka rpa efter jag inte laggar länge, jag hade kunnat tänka bättre och när jag såg att bilen var helt sönder att rpa då

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

1. Tagga inte staffs i dina överklagningar
2. Under tiden du framförde fordonet så märkte du väll att bilen voltade rakt in i en vägg oavsett om du inte såg vägen?
3. Sedan så abusear du även dina blåljus på polisbilen för att den inte ska gå sönder vilket man tydligt ser på klippet.
Detta får endast en blick till oss staffs att du spelar för att vinna scenariot endast, inte att göra det kul för båda parterna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka