Nekad seppo67 | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

seppo67

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil berg

Vad är ditt discord namn? emel86

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Steffo samki 24år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? modig,snäll,bilar

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Steffo samki är 24 år och kommer från en tuff uppväxt i en kriminellt belastad förort. Redan som 14-åring fick han sin första bil, en gammal Volvo 740 som han meckade ihop tillsammans med en granne. Bilen blev snabbt hans sätt att fly vardagen och känna frihet. När han var 15 år förändrades allt. Hans pappa, som försökte lämna det kriminella livet bakom sig, blev skjuten mitt på dagen. Ingen greps, och det lämnade ett stort hål i Steffos liv. Efter det tappade han mycket av sin tillit till människor och samhället. Under tonåren hamnade han lätt i fel sällskap, men nu vill han förändra sitt liv. Han har ett stort intresse för bilar och motorer, och drömmer om att en dag öppna sitt eget garage. Han vill jobba ärligt, bygga upp något eget och hitta en plats där han hör hemma. Steffo söker nu medlemskap på servern för att få en nystart, träffa nya människor och skapa en bättre framtid. Han är lojal, driven och redo att visa att han kan den här rpn till en ny nivå

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och många roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag skulle säga att det innebär att man ska veta om och att man inte rp ar för att vinna alla scenarion utan att man kan förlora dem också och då ska man acceptera de.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ska jag vara helt så vet jag inte förmodligen så har man råkat göra det någon gång i början av mitt rpande men sedan dess har det aldrig hänt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario .Copbait Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet. Combatlogging Innebär att du loggar ut eller försöker kringgå ett pågående scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Så nu ska det funka

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit sin intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka