Nekad seppe | Medlem ansökning (Leonari7)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Seppebre

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Seppe

Vad är ditt discord namn? SePpEᴳᵒᵈ🌹#5659

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Seppe Knight är en grabb som är (18år gammal) . Mattias har ett djupt passionerat sinne och en hjärna full av kreativitet. Han växte upp i den charmiga och underbara staden luleå , omgiven av vackra och underbara människor och en fin stad. Seppes barndom var fylld av äventyr och utforskande.
Seppe har alltid gillat idrotten. Han kände sig hemma i världen av sportandet och utmaningar. Att lösa komplicerade sittuationer på orgentering gav honnom lite stress men han klarar av sittuationer suveränt. Seppe har alltid drömt om att jobba som bilförsäljare men slutade upp som byggare. seppe har jobbat som byggare nu i halv år efter han gick ut skolan och han trivs med det.
Så nu, fortsatte seppe Knight att vandra genom livet med en kärlek för natur, byggeri och en hyfsat skarp analytisk hjärna och ett varmt hjärta. Seppe har hittat en balans i att följa sina passioner och använda dem för att göra världen till en bättre plats.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bidra med en härlig stämning, hjälpa alla som behöver hjälp och respektera allas val, har tidig erfarenhet av rp då jag kört det tidigare. Lever in bra i alla mina inlevelser och scenarion. har läst och kan alla regler

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att du inte bara behöver rpa så du själv ska vinna scenariot alltså att rpa för motpartens vinst o inte bara sin egen o gör scenariot omöjligt för dem att vinna eller göra nått alltså låta dem ha en chans o vinna så man inte rpar för sin egna vinst hela tiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bidra med en härlig stämning, hjälpa alla som behöver hjälp och respektera allas val, har tidig erfarenhet av rp då jag kört det tidigare. Lever in bra i alla mina inlevelser och scenarion. har läst och kan alla regler

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att du inte bara behöver rpa så du själv ska vinna scenariot alltså att rpa för motpartens vinst o inte bara sin egen o gör scenariot omöjligt för dem att vinna eller göra nått alltså låta dem ha en chans o vinna så man inte rpar för sin egna vinst hela tiden.

Hur hittade du Unive? en polare ville att jag skulle spela det efter som han bytte server så tänkte jag hänger med o spelar det här också

Vidare till muntlig intervju, lycka till. Du har 48h på dig!

++rep hoppas du blir godkänd och sen blir medlem tills du blir staff. med välninga hälsningar bawery

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka