Accepterad Sentry | Ban Överklagan [Adam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sentry

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199045704666/

Ditt Hex-ID: 110000140b27bda

Vad är din discord tagg? Sentry#0095

Vem var det som bannade dig? Felix

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ad798e65881652e135f5989cb618ba91.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att lära mig en läxa, MEN jag forstår fullständigt och ska lova och inte uppreppa det igen men en 24 timmars ban på en helg känns väldigt tufft. Jag har lärt mig min läxa och lovar att inte upprepa det igen. mvh Sen sevenz sen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev nerslagen av två personer för att dem sa "att han kände igen mig" så tog jag fram en kniv medans jag låg på marken (som en snubbe hade gett till mig innan för att skydda mig mot att bli rånad eftersom jag ofta blir det) ps visste inte att jag inte fick ta upp den men har lärt mig det nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nja jag gjorde ett misstag som förtjänar bannen, men jag hade ingen aning om regeln så tycker en kick med en varning kunde känts mer passande.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för att jag försökte tjuvkoppla en bil vid allmän plats så jag lärde mig från det och har inte blivit bannad eller kickad för det sen des.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Läst alla regler trodde att reglerna 1.0 - 1.9 skulle räcka för att ta mig igenom livet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp att man inte får använda kniv om man inte har den rollen/livsstilen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp nu när det står här så förstår jag det

Jag anser egentligen att det du gjort inte alls är så grovt, att använda sig av kniv behöver inte innebära att du är krim. Det enda jag begär av dig är att gör saker och ting under regeln suntförnuft.

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka