Nekad Sentry | Ban Överklagan [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sentry

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199045704666/

Ditt Hex-ID: 110000140b27bda

Vad är din discord tagg? Sentry#0095

Vem var det som bannade dig? Moezz

Hur lång tid var din ban? 28 men har suttit av lite mer än 4 dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag pittade min kompis bil vilket är att vdma i sönder. helt oacceptabelt av mig, det finns inga ursäkter att göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kommpis bil hade ramlat så skulle jag försöka vända på den. Jag tog det väldigt många steg för långt när det inte lyckades vända sig rätt och eftersom jag hörde att mina kompisar tyckte det var roligt så fortsatte jag vilket var ett extremt stort misstag vilket jag inte kommer att göra om på några omständigheter. jag fortsatte och tillslut börja den brinna. Kolla videoklippet under om du vill se vad som hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var helt rätt lagd, inget snack om saken. Men anledningen till varför jag sitter här och skickar in flera ban överklagningar och försöker bevisa att jag har ändrat och tagit lärdom av detta är just pga att jag verkligen tror att jag har ändrat mig och jag vill verkligen bevisa det för er som modds och för alla andra spelare i serven. när jag började spela på denna server var aldrig min mening att göra livet jobbigare för er mods och spelarna och att göra serven sämre. jag började för att försöka göra mitt bästa för att alla skulle tycka att det blev roligare med mig i den. Visst jag tog några fel svängar när jag försökte lista ut reglerna men sånt gör dem flesta skulle jag anta. Men jag tror i hela mitt hjärta att jag är värd att ge en sista chans till.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för combat logging vilket var väldigt, väldigt fel av mig. Jag fick ont i magen direkt efter jag hade gjort det pga av känslan att jag ksk hade förstört någon annans spel miljö. Men jag fick vad jag förtjännade vilket var 25+ banns samtidigt och 15 dagar som jag satt av eftersom det var välförtjännt och jag gjorde fel med tanke sättet att göra fel. jag ändrade på det efter detta och har inte gjort fel med vilje överhuvud taget efter det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gör mycket annorlunda. 1. Jag hade tex kunnat ringa mekonomen så hade dem kunnat skicka ditt en bergnings bil som hade kunnat berga iväg bilen och fixat det. 2. Jag hade bara kunnat säga "Nej sry kan inte, vill inte repa lacken på min bil, men jag kan skjutsa dig till ditt garage så kan du ta ut en annan bil sålänge".

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag skulle själv säga att jag har lärt mig mycket av mina fel och jag har verkligen reflekterat över mitt beteende på denna serven och jag skulle verkligen uppskatta om jag fick en sista chans för att bevisa för er att jag kommer göra saker annorlunda från och med nu. och jag lovar att jag kommer göra allt i min makt för att göra serven bättre med mig där än om jag är bannad.

Jag har lärt mig nya sätt att tänka om hur saker måste gå till och andra väggar ur situationer. jag har insett att jag borde leta efter verkligen lösningar istället för dator spels lösningar(tex att man skulle skaffa bergnings bil eller något sånt som man hade gjort i verkligheten.) mitt tanke sätt har alltid innan varit lite halvt brytande mott § 1.8 POWERGAMING lagen vilket betyder att min karaktär inte kan stå emot vad som helst och ha omänskliga krafter, och det märker jag starkt i hur jag har spelat. tex så är det ju självklart att min gubbe skulle dö om han gasa in i sin polares bil i sån fart och jag inser det nu väldigt starkt och ber så hemskt mycket om ursäkt för alla regelbrott som jag har gjort men jag lovar att jag kommer ändra på det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka