Accepterad Sentry | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sentry

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? Sentry#0095

Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går in på servern när inprencip direkt när jag kmr hem ifrån skolan och sen så spelar jag tills jag går och lägger mig vilket kan vara c 7-8 timmar om dagen under vardan.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan jul förra året

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 31 gånger senaste bannen var 6 månader sen ( 22 autobans) kan bifoga bild på bannsen

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Hålla koll på servern och underlätta för staffs! Jag ska alltså vara ett extra par ögon för helpers och staffs och banna folk som inte kan bete sig i 1 timma och sedan skicka det vidare till staffsen som inte kan vara över allt hela tiden, så jag ska bara underlätta för dem.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit på servern rätt länge nu och känner att jag kan och är redo för att bidra lite till rpns utveckling genom att hålla koll på saker och ting. Jag vill få stopp på det här lallet jag ser att folk håller på med när de kör in i varandras bilar och håller på.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag kan tex använda toggle id i som fördel i scenarion, jag kan tex också använda /revive för att ressa mig själv under en skotlossning eller bara för att jag råkat dö av hunger, eller om min polare ber om ress. Sen finns det ju oxå om jag bannar folk för att få en fördel i mitt rpande som tex vi båda budar på en import sen bannar jag han så jag får den. Det är abuse/korruption!

Skicka en bild på dina bans i pm till mig. 3llee_

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka