Accepterad Sentry#3604 | Medlem ansökning [HAJs__]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sentry#3604

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? sentry#3604

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Den 23 januari 1990 så föddes daniel jhonson i ett sjukhus på island. När osama var två år gammal så flyttade de in till en 3:a inne i olso. Där trivdes Osama och hans familj jätte bra. Osama och hans mamma brukade gå ner till glassbaren som låg vid hamnen varje Fredag efter skolan. fanns en lapp som löd Vi är på sjukhuset eftersom mamma svimmade på köksgolvet. Osama slängde på sig cykelhjälmen medans han sprang ut och tog hans blåa cykel och började trampa mot Sjukhuset. När han kom fram så frågade han om tillåtelse för att besöka sin mor. Han fick tillåtelse att besöka och när han kom in i rummet så såg han att pappa satt på en stol. Osama satte sig ned bredvid och tittade på sin nya telefon. Nu förändrades Osamas liv direkt när hans mamma gick bort och han fick börja ta allt mer ansvar. Han hade det tufft med skolan och fick jobba extra på sin pappas snickeri firma. Osama gick ur mellan och högstadiet med 247,5 merit poäng. Efter att Osama funderat vad han egentligen vill så han bestämde sig för att flytta som ensam 17 åring till sverige. Sedan började han jobba som bil mekaniker på autoexperten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med exemplarisk RP, jag kommer att utvecklas tillsammans med servern och communityn. Kommer ha kul tillsammans med alla på servern, kommer älska att utvecklas med unive och alla medlemmar i den. jag har rpat på andra servar innan och har många bra efaranheter

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska tänka på sig själv bara. Man ska inte tänka på hur mycket man själv vinner på något om RPn blir dålig t.ex. Man ska alltid tänka på hur RP nivån ser ut, inte bara hur ens ekonomi ser ut. Det betyder bara att man ska se till att RPn hålls på den exemplarisk nivå!

Hur hittade du Unive? polare som kör och streamers

Godkänd efter muntlig, välkommen till unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka