Nekad Sentry#3604 | Medlem ansökning [Bictor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sentry#3604

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? sentry#3604

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter samuel Jansson

samuel är en ung man på 21 år, född och uppvuxen i USA. Han tillbringade sin barndom tillsammans med sin mamma och pappa, men det var inte en lätt uppväxt för honom. Hans pappa var involverad i kriminalitet, och Carl såg många saker som en ung pojke inte borde behöva uppleva.

När samuel var i tonåren blev hans pappa dödad i en konflikt med andra kriminella. Detta tvingade samuel och hans mamma att flytta till Sverige för att starta ett nytt liv och komma undan farorna i USA. Det var en stor förändring för samuel att anpassa sig till en ny kultur och ett nytt språk, men han kämpade sig igenom det och lärde sig svenska snabbt.

Trots de svåra omständigheterna i sitt förflutna har samuel alltid haft en positiv syn på livet och är mycket lojal mot sina vänner och sin familj. Han drömmer om att en dag kunna ge tillbaka till samhället och hjälpa andra som har haft en svår uppväxt.

samuel är också mycket medveten om de faror som finns i världen, och han gör sitt bästa för att hålla sig borta från kriminella och farliga situationer. Han vet att hans pappa inte hade gjort de bästa valen i livet och vill inte följa i hans fotspår.

samuel är en ung man med en stark vilja och en passion för bilar. Trots att hans liv har haft många hinder, kämpar han vidare och försöker göra det bästa av varje dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en hög och bra rp, göra roliga scenarion osv, och göra alla glada, kommer alltid hålla mig till servens . inget som förstör RPN, Jag kan även hjälpa till i samhället och göra det till än trygg plats för andra människor. men jag ska ska göra vad som krävs för att hålla mig till alla regler samt RPA mitt bästa. Har även stora erfarenheter inom RP har Rpat på unive sen innan men tog ett lite brake ifrån RP men jag har stora erfarenheter iaf.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att båda ska ha kul i scenariot och inte bara för att vinna utan att det ska vara lika kul för båda parterna. Men poängen med ett scenario att båda parterna ska ha kul samt att man ska följa alla regler i scenariot

Hur hittade du Unive? polare som kör och streamers

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka