Accepterad SenseiKalle | Polismyndigheten Ansökan (Tomten)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mats99

Icke Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
22
Ange ditt födelsedatum: 26 April 2007

Vad heter du på discord? SenseiKalle#1337

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 100+

Hur aktiv kommer du att vara? 2+ Tim per dag

Vad heter du? Mats Stenberg

Hur gammal är du? 30

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? Jag ser alldeles för många människor som kör för fort. Bryter mot lagar. Slåss m.m. Jag vill kunna vara en av dem som sätter stopp för all dessa olagheter. Jag har även sett alldesles för mycket gäng. När jag ser det känner jag mig inte trygg i staden. Jag vill kunna känna mig trygg i min hemstad. Även när det har hänt saker där polis har blivit kontaktad så har det hänt flertal gånger att dem inte svarar och ingen kan komma. Det är inte ok. Därför vill jag bli polis.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att kunna få stopp på all olaghet. Bemöta ALLA med respekt

Vad vet du om yrket i helhet? Att man ska bemöta alla med respekt. Följa lagar. Kolla så alla andra följer lagarna. Kunna göra så att alla i staden ska vara trygga. Kunna hantera alla situationer på ett bra sätt så att alla ska bli nöjda.

Har du några tidigare erfarenheter? Inte helt. Men har jobbat på qpark innan så är van vid mkt kritik osv. Har även jobbat på Brittas. Och tillsist båtbolaget. Men är en person som lär sig nya saker oerhört snabbt.

Hur är du som person? Jag är en man som är glad och trevlig. Jag bemöter alla med respekt och vill att alla ska känna sig trygga. Det är mitt största mål! Jag följer lagar till punkt och prick.

Är det något vi bör veta om dig? Nej inget särskilt. Har aldrig gjort något olagligt. Gillar snygga bilar!

Vidare till muntlig intervju! Kontakta en personal-ansvarig/hr för muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka