Nekad SenseiKalle | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mats99

Icke Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
22
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Inquisitor

Vad heter du IRL? Enzo Ferreira

Vad heter du på discord? Jörgen99#6712

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 225

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Just nu så är jag biträdande på inquisitor och brinner för försäljning. Jag har jobbat hos företaget i ca 2 månader. Jag har alltid varit en lojal arbetare och varit omtyckt av alla medarbetare. Jag fick snabbt biträdande och personal ansvarig och anställde folk och hjälpte min chef med mycket. Men nu så anser jag att min Rp nivå har höjts och att jag själv har blivit mogen nog för att kunna ta dem störra besluten angående ekonomin och hålla mer koll på arbetarna. Jag har aldrig varit huvudchef innan och tror därför att detta är en upplevelse jag inte borde missa. Dessutom så har min gammla chef alltid delat allt inom företaget med mig så jag vet hur allt funkar och hur det går till. Jag är även en väldigt ärlig person som kommer hålla stenkoll på vilka som faktist förtjänar jobbet eller en upphöjning av "rank" inom jobbet och ge varning eller sparka dem som missköter jobbet, så som Jobbar endast för lön och rabatter. Jag tror samt att jag hade klarat av chefrollen väldigt bra eftersom att jag är en väldigt bil intresserad person som kan mycket om ämnet och dessutom kan allt om företaget. Samt så vet jag att företaget har mer att ge än vad det redan ger och hade varit en av dem chefer som driver företaget frammåt och hade fått in en mer mängd kunder till företaget. Eftersom att jag jobbat där såpass länge så vet jag att kritik kan förekomma mot besult chefen gör och är redo att ta emot kritik och kunna ha bra anledningar till varför jag gör specifika saker.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väldigt stora erfarenheter eftersom att jag har varit en trogen arbetare. Chefen har alltid delat allt med mig och vet hur det går till. Jag har som sagt brunnit för försäljning oerhört länge och är det bästa jag vet dessutom för bilar. Jag har varit biträdande länge och personal ansvarig så jag vet hur man anställer och kan ta stora besult för företaget. Jag är även en männsika som vet hur man tar hand om en Ekonomi och är redo att göra detta för detta företaget. Jag vet hur man ska hantera alla situationer inom företaget. Jag har även rollen servervakt som är bra inom detta eftersom att det ofta förekommer halv ooc och ooc även lall.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Mats Stenberg och är född 1995-04-26 i en stad vid namn Göteborg. Han föddes med mamma och pappa nära hela sin uppväxt. Pappa jobbade som en bilförsäljare av bilar. Medans mamman var en hemma fru och skötte hemmet. Hela familjen kunde försörja sig på pappans lön eftersom att han hade så hög lön. Han slet hårt och sålde oerhört många bilar och berättade om alla sina kunder vid mat bordet på kvällarna.
Mats tyckte att det lät så roligt att få göra de hans pappa gjorde och drömde att en dag kunna få jobba där. Det händ flera gånger att Mats vägrade att gå i skolan de dagar han inte hade matematik för att kunna få hänga med sin pappa till jobbet och lära sig hur jobbet fungerade. Pappan var då biträdande chef och hade ansvaret att vara personal ansvarig och försäljare. Han sålde mängder med bilar och räknade mycket på rabatter och hur mycket dem tjänade på varje bil. Mats lärde sig mycket från sin pappa och direkt när han fyllde 18 så gjorde han en ansökan hos sin egen pappa om att få jobb på bilfirman. Då var hans pappa huvud chefen. Men sedan så blev han så gammal att han inte kunde vara chef längre. Så nu har företaget ingen chef och mats önskar och hoppas att han kan få bli huvud-chefen en dag!

Hur ofta kommer du vara inne? Vardag: 15:30-22:30.
Fredag: 16:00- ca 04:00
Helg: 10:00-04:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej aldrig gjort

Har du läst våra Regler? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka