Nekad SenseiKalle | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mats99

Icke Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
22
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Inquisitor

Vad heter du IRL? Enzo

Vad heter du på discord? Mr.Good_curry#6712

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? Ca 200

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Just nu så är jag biträdande chef och sköter rollen väldigt bra. Jag har fått mycket beröm och alltid vart en lojal arbetare. Jag har alltid tänkt att någon gång så ska jag bli chef över detta så nu är min chans. Jag har jobbat på jobbet länge sedan det var Brittas. Jag vill kunna vara den som styr över det mesta och kunna göra det större val. Jag gillar att ha hand om ekonomi eftersom att jag tycker det är roligt. Jag borde bli chef eftersom att jag har varit en lojal och länge jobbad arbetare där och just nu biträdande chef på stället. I min hjärna så makear det även störst sense att den biträdande chefen tar över. Jag vill även kunna få en ny erfarenhet inom jobbet som huvudchefen och utvecklas inom det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har stora erfarenheter skulle jag säga eftersom att jag har jobbat där väldigt länge och har fått tagit stor del av företaget. Som sagt så är jag duktig och gillar att hålla koll på en ekonomi även att hålla koll på vilka som är aktiva och verkligen ge beröm till dem som arbetar och inte dem som inte arbetar utan bara jobba för rabatt på bilar osv.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Mats Stenberg och är född 1995-04-26 i en stad vid namn Göteborg. Han föddes med mamma och pappa nära hela sin uppväxt. Pappa jobbade som en bilförsäljare av premium bilar. Medans mamman var en hemma fru och skötte hemmet. Hela familjen kunde försörja sig på pappans lön eftersom att han hade så hög lön. Han slet hårt och sålde oerhört många bilar och berättade om alla sina kunder vid mat bordet på kvällarna.
Mats tyckte att det lät så roligt att få göra de hans pappa gjorde och drömde att en dag kunna få jobba där. Det händ flera gånger att Mats vägrade att gå i skolan de dagar han inte hade matematik för att kunna få hänga med sin pappa till jobbet och lära sig hur jobbet fungerade. Pappan var då biträdande chef och hade ansvaret att vara personal ansvarig och försäljare. Han sålde mängder med bilar och räknade mycket på rabatter och hur mycket dem tjänade på varje bil. Mats lärde sig mycket från sin pappa och direkt när han fyllde 18 så gjorde han en ansökan hos sin egen pappa om att få jobb på bilfirman. Då var hans pappa huvud chefen och anställde sin son till biträdande chef eftersom han visste hur mycket han kunde om jobbet. Än idag jobbar han på samma bilfirma och hoppas att få kunna ta över som huvud chef någon dag!

Hur ofta kommer du vara inne? 4+ Timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej aldrig

Har du läst våra Regler? Ja självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka