Nekad SenseiKalle | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mats99

Icke Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Enzo

Ange ditt födelsedatum 26 April 2007

Vad heter du på discord? SenseiKalle#1337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag går i skolan och slutar 15:00 varje dag. Jag brukar plugga mellan 15-16. Så kommer vara online mellan 16-22 ungefär.

Hur länge har du spelat på Unive? I början av juni började jag spela på servern och fastnade direkt vid RP

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag är en spelare som gör väldigt med olika saker på servern. Så jag är alltid på olika ställen och får träffa på en mängder med olika personer. Med det sagt så betyder det att jag ser mycket som händer. Det händer ofta att jag stöter på massor av lallare folk som VDMar osv. Jag brukar alltid göra /report men har aldrig sätt att en åtgärd har hänt. Jag är trött på detta och jag vill kunna sätta stopp för allt detta förstörande av en rolig och bra RP server. Jag vill att folk ska få "straff" för det man gör fel för att inse hur man ska förbättra sig och inte förstöra för allt roligt som andra som tar Rp seriöst. Jag ser även en mängder med olika bilar som bara står och orsakar onödigt lagg.

Allt detta vill jag kunna ha en chans att lösa problemen på men samtidigt behålla min vanliga RP utan att behöva spectatea folk osv därför tror jag att servervakt är bra för mig.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Att kunna minska lagg för jag vet att det är ett stort problem hos många. även kunna banna/kicka folk som inte sköter sig och förstör andras scenarion och bara lallar och spelar för att irritera folk.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Eftersom att jag är en aktiv spelare och kommer straffa dem som missköter sig. Jag kommer kunna underlätta mycket för staffteamet eftersom det är oftast 300+ spelare inne! Men samtidigt kunna hjälpa spelarna om t.ex någon blir dödad pga D-SYNC eller RDM/VDM så kan jag göra /revive så att dem inte behöver åka till sjukhuset osv för att lagg eller någon bryter mot reglerna. Med detta sagt så menar jag också att jag ska göra allt i min makt som servervakt men samtidigt spela RP normalt för att göra servern Roligare och bättre för alla!

Varför ska just du bli servervakt? Det finns flera anledningar. en av dem är att jag vill att alla ska kunna få en så hög RP-nivå som möjligt och genom straffa dem som gör fel och hoppas på att dem lär sig av sina misstag. En annan anledning är att jag ser många människor som står och gör /sme dagdrömmer hur länge som helst och orsaker onödigt lagg med att dem kanske gör det i sin bil också. Ännu en anledning är att jag har väldigt lätt att lära mig saker och är en person som vågar och kan ta emot kritik. Jag lär mig också oerhört mycket av mina misstag så om jag skulle göra ett fel som servervakt så kan jag lova att det inte kommer ske igen! Det som jag gillar angående serverakt är att man inte behöver vara lika insatt som en vanlig staff.

Med allt detta sagt så tror jag verkligen att servervakt är något för mig eftersom att jag har erfarenhet av att vara staff på andra spel så som minecraft servrar in-game och dc-staff på en cs:go server.

Varför vill du bli servervakt? För att jag är trött på alla dessa lallare och folk som allmänt bryter emot reglerna. Jag vill kunna vara en av dem som sätter stopp för allt detta. Jag vill också kunna underlätta lite för staffteamet för jag förstår att dem har otroligt mycket att göra och många som håller på och inte sköter sig. Jag vill också kunna höja både min och andras RP-nivå. Jag tror att folks RP-nivå hade kunnats höjas genom att mina bans/kicks kommer göra så att folk inser sina misstag.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja. En av mina vänner har varit staff på unive så han har berättat mängder av kommands och hur man gör. Jag har även varit staff på andra spel så jag vet hur det funkar som staff.

Är du whitelistad på serven? Ja blev det sedan 3 dagen på servern!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja. Först innan jag spelade Rp i våras så lallade jag och blev bannad i 1 månad . Sen när jag började köra på riktigt har jag blivit bannad 3 dagar för halv-ooc för att jag sålde en bil så undra han var regnmr var då så sa jag att det brukar stå på nyckeln. Annars så kommer jag inte ihåg någon mer bann.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej har aldrig gjort heller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka