Accepterad SenseiKalle | Ansökan till Ped Karaktär [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mats99

Icke Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Enzo Ferreira

Ange ditt födelsedatum 26 April 2007

Vad heter du på discord? !Mats99#6712

Ditt Hex-ID 1100001133b294c

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej det gör jag inte.

Vilken ped ansöker du för? ig_lamardavis gangster ped eftersom min karaktär är djup kriminell.

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Min karaktär heter Mats Stenberg. Han är född 1995-04-26. Han föddes i en liten stad utanför Stockholm vid namn Jonstorp. Men hans båda föräldrar hade inte mycket pengar och hade lågt betalade jobb. I Jonstorp var det väldigt dyra hus och lägenheter så dem hade inte råd med hyran varje månad. Dem fick välja hyra eller mat vissa dagar. Tillslut så blev dem vräkta och behövde flytta. Dem valde då att flytta in till Stockholm i hop om att hitta en bra lägenhet för billigt pris. Dem letade länge men hittade aldrig riktigt något och det slutade med att dem fick en 2a i Rinkeby. Den svenska familjen Stenberg ville igentligen inte flytta dit pågrund av att dem inte riktigt kände sig hemma där pågrund av att det bodde mycket mer äldre och yngre folk som var från utlandet. Mats när han var 13 år gammal och var o körde fotboll på gården så kom det ofta folk och retade han för att han så ensam och hade inga vänner. Mats var ofta arg och ledsen över detta och blev extra ledsen när han såg att hans mamma och pappa kämpade så hårt med att ha råd med lägenheten. Mats hade precis börjat 9an och hade fått lite nya vänner. Mats tänkte lite på hur han kunde tjäna pengar på ett snabbt och enkelt sätt för att kunna hjälpa sin mamma och pappa med ekonomin. Han kom o tänka på hur alla andra kompisar han hade, hade fått massor av pengar. Nästa dag i skolan så frågade han sin vän Ahmed hur han tjänade sina pengar. Ahmed svarade med att Mats skulle hänga med imon så skulle han visa. Mats hängde med och ville veta vad dem skulle göra. Dem mötes på skolan 19:00 och gick till något konstigt område. Där stod de en kille o väntade. Han gav Mats och Ahmed varsitt paket. Dem skulle gå och lämna det till en annan kille och då fick dem 500kr var. Mats tyckte detta var jätte bra och fortsatte varje dag. Killen som betalade Mats tyckte att han skötte det väldigt bra och rekryterade honom in till hans gäng. Mats insåg snabbt att detta var ett kriminellt gäng men fortsatte ändå eftersom det var så väl betalt. Tillslut så gick det så långt att Mats behövde gå runt med en colt för hans egen säkerhet. Han hade börjat ett oerhört stort bråk med sina föräldrar och bodde ingenstans nu och sovde knappt för att skydda sig själv från andra gäng. Han sålde droger o vapen varje dag konstant. Polisen var efter han men han kunde inte sluta nu med det han hade byggt upp. Han var med i ett gäng som hette molasses där dem gick runt med gröna kläder. Han fick ofta springa ifrån andra personer som var efter han. Men han hade nått sin dröm. Att vara RIK.

Om jag skulle få en ped så skulle jag bidra med en bättre rp nivå eftersom att då kan jag ha mer inlevelse till att jag är en kriminell person när jag rollspelar. Jag tror också att jag hade kunnat bidra till en bättre rp nivå med ped eftresom den ser mer verklig ut och IRL så är ju alla olika och med en PED så blir det lite mer realistiskt att jag är en annourlunda människa än alla andra. Eftersom jag kommer vara en enda med denna ped så kommer också folk kunna känna igen mig lite mer och man lättare kan skilja på vem jag är.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Min rp skiljer sig från andras rp eftersom att jag är realtivt ny till rp och enligt mig så har jag väldigt hög rp nivå. Jag är även väldigt bra på att hålla min karaktär när jag väl rollspelar och bryta karaktär när jag inte rollspelar. Jag anser också att min rp nivå kan höjas ännu mer då jag känner att det blir roligare att vara just min karaktärs egna ped.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Jag anser att jag får bättre engemang i mitt rollspelande och blir mer taggad när jag får en egen PED som sticket ut från andras. Det blir också en bättre rp och mer realistiskt om jag har en ped eftersom att jag sticker ut från andra och IRL så sticker alla ut från varandra. Jag tycker också att den peden jag ansöker för ser riktigt cool ut jag hade tyckt att det var riktigt roligt och "coolt" att få ha en helt egen ped och specifikt en jag verkligen tycker är snygg.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Mitt mål är att kunna få en högre rp standard hos både mig och alla andra på servern. Jag vill att alla ska kunna tycka att RPn blir roligare med min ped. Jag vill också att med min ped framföra en mer realistiska känsla med att det sticker ut mer från att alla ser likadana ut. Med min ped vill jag också framföra en känsla att man ska lägga tid på sin gubbe så att den blir unik på sitt sätt eftersom att vissa bara har helt standard gubbar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka