Nekad Senpaisen | Ansökan till Servervakt [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Senpaisen

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad heter du på discord? AsLan#9367

Ange ditt födelsedatum 8 Maj 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet skulle jag se som väldigt aktiv då jag kommer in på datorn sen eftermiddag och är på datorn till sen kväll varav är ett flertal timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Enligt forum just nu är det 4 Augusti 2022 men har varit medlem sedan långt innan då min profil försvann och när jag logga in så förnyades mitt datum när jag gick med igen.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/914579943915130880/1010571077623226398/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift så som jag vet att dom skall ta mindre ärenden som inte leder till ban så att inte mods skall ta hand om då servervakter tar hand om folk som lallar och begår mildare straffbart regelbrott då dom kan bli kickade och håller servern fri från oseriösa människor som vill göra skada till servern genom alla lalla och sänka rp nivån. Servervakter kan även dva bilar som står avlägsna och tar prestanda på servern och som kan göra att den laggar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag känner att jag vill bli servervakt då jag känner att jag har tiden att lägga in och att jag är erfaren inom detta. Jag har varit delägare på en server innan med kompis och vet sedan innan hur det går att ta hand om en server från ägarens perspektiv och har fått med mig erfarenhet hur saker funkar inom ett staff team.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag kan kort sammansatta att det är när man som servervakt använder sina förmåner man får som servervakt för egen gynning och missanvänder sina förmågor till kick osv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka