Nekad Senpaisen | Ansökan till Servervakt [Akzab]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Senpaisen

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad heter du på discord? AsLan#9367

Ange ditt födelsedatum 8 Maj 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet skulle jag se som väldigt aktiv då jag kommer in på datorn sen eftermiddag och är på datorn till sen kväll varav är ett flertal timmar. Jag befinner mig i ett stadie där jag börjar uppskatta FiveM mer och mer, därav kommer jag spendera mer tid.

Hur länge har du varit medlem på Unive? nligt forum just nu är det 4 Augusti 2022 men har varit medlem sedan långt innan då min profil försvann och när jag logga in så förnyades mitt datum när jag gick med igen.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/914579943915130880/1010571077623226398/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag skulle vilja förklara att min egen tolkning av servervaktsplikten är att man måste hålla ögonen öppna och se till att alla spelare spelar efter reglerna och inte ljuger. Servervakter ska underlätta för personalen genom att hantera "små" fall som sparkar, om de utgör en överträdelse som inte leder till förbud, men de kan också hjälpa bilar som kommer i vägen och ingen vet. Detta för att också minska lag som kan uppstå om det är många bilar. Kort sagt tar man bort folk som är lallar och förstår hur andra vill att RP ska känna och slösar bort sin tid. Så du vill alltid ha den bästa servern och se till att detta community är lall-fritt

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är enligt mig lämplig för jobbet eftersom jag har både tid och erfarenhet inom detta område. Som jag nämnt tidigare är jag aktiv minst 5 timmar om dagen, och jag har haft servrar tidigare och vet hur jag ska agera i olika scenarier och regelöverträdelser. Jag kommer alltid att vara ett gott exempel för andra spelare och sätta standarden för nivån på RP som Unive förtjänar. Jag skulle säga att servervakter är ansiktsräddande på ett sätt. Jag är alltid rättvis i alla situationer. Oavsett om det är ett regelbrott av min vän eller något liknande, jag ska ge en rättvis bedömning. Jag är mycket ansvarsfull och pålitlig och jag får alltid 100% belöning för det arbete jag gör. Kort sagt, jag arbetar alltid för serverns bästa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption: Jag sparkar någon för att få en fördel eller vinna ett scenario - Exempel: Jag är i en shootout och sparkar den jag skjuter för att få en fördel och därmed vinna scenariot, Abuse Jag avslöjar mig själv: Exempel - Jag blir dödad och respekterar mig själv så att jag kan vinna scenen senare

Jag tror inte att dessa två saker någonsin borde hända eftersom det förstör RP-nivån. Man måste alltid ta på sig denna roll med respekt och inte missbruka den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka