Accepterad SenorVac | Whitelist ansökning [Wilma | Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JOJO Abraham

Icke Medlem
Meddelanden
789
Reaction score
40
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198367369395/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? Johannes#7818

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jojo Abraham. Jojo kommer från Sverige men har inte haft en jätte bra uppväxt. När Jojo växt upp i multistaden har hans liv förändrats mycket. Jojo har fått många vänner och han har skaffat jobb men just nu jobbar han som reporter. Jojo ska skaffa jobb och hjälpa folk i staden så det underlättar för andra. Jojo vill tjäna mycket pengar och köpa många bilar så att han gynnar andra människor samtidigt som han gynnar sig själv. Han vill även hjälpa till i samhället och hjälpa fattiga eftersom han har haft en dålig uppväxt och har varit med om dåliga saker. Jojo älskar bilar och älskar multistaden. Han vill köpa dyra kläder och hans dröm är att köpa en båt och fiska med sina vänner.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill just bli whitelistad för att höja rp nivån så mycket som det går. Om jag skulle bli godkänd och bli White listad så skulle jag inte spela för pengar och makt utan för att ge folk ett leende på läpparna och ha det kul. Den andra anledningen bli WL är för att denna server är den bästa enligt mig när det kommer till rollspel. Servern är väldigt välutvecklad och har mycket bra Staffs. Jag har även fått nya vänner och man möter nya rp:are varje dag som kommer! Saker jag gör för att förbättra min rp är att läsa andras servars regler och så lär jag mig mer. Jag vill även söka till olika gäng för att ha kul och göra rån. Jag har några stora intressen och det är att vara reporter typ om jag sak vara reporter till mina kompisar som kör match och att kolla på serier. Min favorit serie är ''prison break'' där ett gäng försöker komma ut från ett fängelse och där efter gör olagliga saker men till slut blir som fria och kan leva ett lagligt liv. Med den serien kan jag få bra idéer för att ex. ljuga för polisen och allmänt vara smart.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Multistaden är min bästa server på FiveM och den har bra Staffs och den är väldigt välutvecklad och jag har väldigt kul i denna server. Personalen är väldigt trevlig och man får den hjälp man behöver och dessutom spelar många av mina vänner på denna server och det gör det extra roligt. Det finns bra roller man kan jobba på och så är det bra att det t.ex. finns polis för då kan man inte göra fel saker som t.ex. köra på fel fil i trafiken eller fel parkera.

Hur hittade du Multistaden? Min vän spelade det och det verkade roligt så jag laddade hem det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att dela med sig av sitt rollspelande så mycket som möjligt genom sitt rp:ande och framförallt försöka skaffa vänner och bilda ett skönt gäng där alla har roligt tillsammans och njuta av rollspelandet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej utan bara en jätterolig och skön server vid namn Multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka