Accepterad SenorVac | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JOJO Abraham

Icke Medlem
Meddelanden
789
Reaction score
40
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198367369395/

Ditt Hex-ID: vet inte

Vad är din discord tagg? Johannes#7818

Vem var det som bannade dig? Patrik_

Hur lång tid var din ban? 10 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för FearRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom jag inte hade tillräckligt med bevis att bevisa att jag inte hade gjort något fel. Eftersom jag har ADHD så blir jag helt vansinnig när jag vet vad jag gjort i scenariot och andra personer säger att jag inte gjort det. Dessutom så var de som förlorade scenariot väldigt väldigt sura över att de förlora scenariot och kunde inte ta en förlust så de satt och skrek att vi skulle bli bannade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev rånad runt på morgonen av en snubbe i en orange audi RS6A. Då ringde jag min vän och då började vi leta efter denna RS6A. Efter ungefär30 minuters letande så ringer min polare Rahim och säger att han ser en orange RS6A vid jägarreceptionen. Då väntar Rahim in på mig och sedan väljer vi att åka in och snacka med den orangea RS6A (Endast snacka, för att få reda på mer info vem det var och om det var rätt person). Sedan börjar de vara dryga och aggressiva, då förstår vi att de var de som rånade oss. En av personerna hotar oss, då tar Rahim fram sin kniv. Jag gömmer mig vid sidan av vägen lite längre bort och ser hela scenariot. Efter det blir de släppta av Rahim och får åka därifrån, då åker jag ut på vägen och mina polare följer efter. Då ser vi bakom oss att den Orangea RS6A kör svin snabbt efter oss medans vi är påväg till vårat hus. Jag och Rahim närmar oss huset medans bilen åker förbi huset. Sedan kommer jag och Rahim ut med kviar och då hoppar de ut bilen, en av de har ett slagträ och den andra en pistol, då boxar min vän Rahim en av de och sedan slår de tillbaka och då knivvhugger jag den andra. Sedan blev vi väldigt skadade och åkte in till sjukhuset.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban men det var nog ett missförstånd. Jag har spelat här i någon månad och aldrig blivit bannad för detta eller ens fått en varning. Jag tar min rp på högsta nivå. Eftersom vi hade ett scenario bakom knivhuggningen så är det inte FearRp. I fortsättning ska jag alltid spela in scenarion för att kunna bevisa min oskyldighet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för Rdm förut men det var när jag var ny på spelet och inte kände till reglerna, sen dess har jag läst era regler och försökt maximera min rp nivå för att få en så bra upplevelse som möjligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha försökt att gå därifrån och ta mitt liv i första han eftersom det skulle jag ha gjort i irl men med ADHD är det svårt att kontrollera sina känslor så jag ville bara hämnas. Jag borde inte ha hämnats utan jag borde ha sprungit därifrån eller ringt polisen. Men jag förstår ändå varför jag gjorde som jag gjorde eftersom de rånade oss och sedan ville vi få hämnd men det var tydligen FearRP.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska kontrollera mina känslor och hålla koll på FearRP så att jag alltid tager mitt liv i första hand, sedan ska jag läsa igenom era regeler igen och försöka så gott jag kan att aldrig bli bannad igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka