Nekad semtex | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

semtex

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mahmoud

Vad är ditt discord namn? kais

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: hassan jabal 2000 0202

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social,vänlig,rättvis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktärs bakgrund är att han är ny flyttad till den staden och kommmer från en stad där han har hafy det tufft och vill bygga upp sig i den nya staden och träffa nya vänner och börja tjäna pengar genom att jobba.

Vad kan du bidra med till serverns RP? min tid och nöje

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? förstod inte frågan riktigt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej men är ganska ny med five m, skaffade dator nyligen och lär mig snabbt reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att man ska spela som det vore verkligheten, och att man ska inte lämna servern när man t.ex blir rånad eller så osv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill jätte gärna ha medlemskap då jag har mer tillgång att göra saker och enligt mig är denna servern bäst och mer seriöst

Nekad
Anledning: Lägger inte tid på sin ansökan
Du är välkommen att göra en ny ansökan om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka