semtex
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? mahmoud
Vad är ditt discord namn? kais
Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2004
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: hassan jabal 2000 0202
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social,vänlig,rättvis
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktärs bakgrund är att han är ny flyttad till den staden och kommmer från en stad där han har hafy det tufft och vill bygga upp sig i den nya staden och träffa nya vänner och börja tjäna pengar genom att jobba.
Vad kan du bidra med till serverns RP? min tid och nöje
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? förstod inte frågan riktigt
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej men är ganska ny med five m, skaffade dator nyligen och lär mig snabbt reglerna
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? att man ska spela som det vore verkligheten, och att man ska inte lämna servern när man t.ex blir rånad eller så osv
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill jätte gärna ha medlemskap då jag har mer tillgång att göra saker och enligt mig är denna servern bäst och mer seriöst
Vad är ditt discord namn? kais
Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2004
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: hassan jabal 2000 0202
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social,vänlig,rättvis
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktärs bakgrund är att han är ny flyttad till den staden och kommmer från en stad där han har hafy det tufft och vill bygga upp sig i den nya staden och träffa nya vänner och börja tjäna pengar genom att jobba.
Vad kan du bidra med till serverns RP? min tid och nöje
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? förstod inte frågan riktigt
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej men är ganska ny med five m, skaffade dator nyligen och lär mig snabbt reglerna
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? att man ska spela som det vore verkligheten, och att man ska inte lämna servern när man t.ex blir rånad eller så osv
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill jätte gärna ha medlemskap då jag har mer tillgång att göra saker och enligt mig är denna servern bäst och mer seriöst