Nekad Semi9910 | Medlem ansökningn[omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Semi9910

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199232449028

Vad är ditt namn i verkligheten? Leandros

Vad är ditt discord namn? semi#8845

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 1980

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jöns Anders och han är 42 år gammal. Han föddes i en fattig familj och dom bodde på gatan ett långt tag utan mat. Senare i livet så känner han att han ska ta tag i livet och försöka studera. Efter många år av att han studerat så flyttade han till Uvive och ville börja jobba och tjäna pengar eftersom han inte hade chansen när han var yngre. Han är väldigt intresserad av att styla bilar och fixa upp dom. Han gillar också att tjäna mycket pengar och arbeta inom polisen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med en bra jobb rp, jag kommer hjälpa många andra att komma igång med sina liv. Jag kommer börja jobba med ett bra jobb och ta rollspelandet seriöst. Jag ska försöka utveckla spelets rollspelning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tar allt rollspel väldigt seröst och bidrar med en väldigt bra rp. Jag gör inget dumt och är positiv och hjälper folk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Förstår inte frågan men hoppas du berättar på den muntliga intervjun :)

Hur hittade du Unive? Min kompis rekkomenderade servern och jag tyckte den lät rolig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka