Nekad Semi9910 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Semi9910

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199232449028

Vad är ditt namn i verkligheten? Leandros heter jag i verkligheten

Vad är ditt discord namn? semi#8845

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 1980

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jöns Anders och han är född den 5 mars år 1980 som innebär att han är 42 år gammal. Han föddes i en fattig familj och dom bodde på gatan ett långt tag utan mat och vatten. Senare i livet så kännde han att han måste börja ta tag i livet och försöka studera och få ett stabilt och säkert liv. Efter många år av att han studerat så flyttade han till Unive och ville börja jobba och tjäna pengar eftersom han inte hade chansen när han var yngre. Han är väldigt intresserad av att styla bilar och fixa upp dom. Han gillar också att tjäna mycket pengar och arbeta inom polisen eller sjukvården. Med pengarna gillar han att köpa bilar och styla dom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med en bra jobb rp, jag kommer hjälpa många andra att komma igång med sina liv. Jag kommer börja jobba med ett bra jobb och ta rollspelandet seriöst. Jag ska försöka utveckla spelets rollspelning genom att vara seriös och påminna folk att vara det och inte vara toxic.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tar allt rollspel väldigt seröst och bidrar med en väldigt bra rp. Jag är positiv hela tiden och hjälper folk med att komma igång med allt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att det inte behöver gå som tänkt hela tiden, att det alltid kommer gynna dig och inte den andra. Ifall man till exempel hamnar i ett scenario där man blir pressad på pengar och motståndaren håller ett vapen, gäller det att ge till motpartens vinst även ifall du förlorar.

Hur hittade du Unive? Min kompis rekomenderade servern och jag tyckte den lät speciell och rolig. Det är mycket spelare inne hela tiden och det finns mycket intressant att göra i staden och många bilar. Det gjorde att jag fastnade för servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka