Nekad semarass | Ban överklagan [Tandy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

semarass

Icke Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199091089165/

Ditt Hex-ID: 11000014366ff0d

Vad är din discord tagg? Thats It#2846

Vem var det som bannade dig? vet inte

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de tyckte att jag lallade vilket jag håller med om nu i efterhand.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis rpade fulla utanför the palace. Vi åkte i en bil till The palace men det var tyvärr stängt så vi fortsatte vår fest själva på gatan. Vi snubblade fram längs gatan och vi ramlade ihop flera gånger på grund utav hur fulla vi var. Sen fick min kompis en en idé om att skapa ett rp scenario genom att rpa så full att han snubblade in i en eldtunna som sedan antände hans kläder. Jag hoppade då också in i elden och RP:ade smärta och min tredje kompis ringde efter hjälp. Vi var tre personer där, alla rpade berusade. jag ramlade in i tunnan ett antal gånger (vilket var fel av mig) och ramlade sedan ihop på gatan. Min andra kompis hoppade bara in en gång. Min tredje kompis ringde efter hjälp för oss. Sen efter ett tag, kanske 1 minut så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker INTE det var en felaktig ban eftersom att vi lallade när vi höll på med elden.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för OOC första gången jag var inne. Då hade jag inte satt på push to talk eftersom jag inte hade kört på denna server eller någon annan RP server innan. Jag blev bannad för VDM när en person gick ut på motorvägen där jag körde. Jag blev bannad för Powergaming när en person åkte in i sidan på min bil och jag bara körde där ifrån utan att bry mig. Jag har tagit lärdom från alla dessa bans och jag har inte gjort något liknande sen de tidigare bansen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tänkte mig inte för när jag själv hoppade in i elden. Jag tänkte inte på att det var lall, jag tyckte det bara verkade roligt så jag hoppade in jag med. Jag tänkte inte på konsekvenserna. Men jag tycker det var dåligt gjort nu i efterhand, det var lall. Men jag har nu lärt mig det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja , jag har lärt mig att inte hålla på och överdriva Rp:andet så det blir lall.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka