Accepterad semarass | Ban överklagan [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

semarass

Icke Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199091089165/

Ditt Hex-ID: 11000014366ff0d

Vad är din discord tagg? Anton06#2846

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? 89 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Undvier staffs , kriminell utan krimroll, suntförnuft, combat login ~Eken. Återstår: 89 dagar 23 timmar 45 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.s

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår varför staffs valde att banna mig på vissa punkter. Jag tycker dom gjorde fel på ens ak och det var combatlogging men det spelar ingen roll. Det som hände var att jag och mina kompisar åkte runt i min bil och följde efter en kille som hade gjort oss riktigt förbannade igenom att han hade kört på oss slagit oss och kört på våra bilar. Så vi följer efter honom och säger att han ska stanna vilket han inte väljer att göra. Så vi åker ner vid polisstationen bakom den och jag gör ett väldigt handling där jag väljer att dra upp en pistol och rikta den mot honom och säger att han ska hoppa utt bilen. Sedfan så skriver eken i chatten att jag ska komma suport och jag väljer då att lämna servern. Jag lämnar servern för att jag ska sätta mig i support men då har jag redan fått bannen. Jag förstår verkligen varför dom banna mig. Det var för att jag rp som en 3 åring. Även att tillägga har jag spelat på servern i 3 månader och fått en bann som var felaktig. Jag har även lagt en donation på 700 kr för att hjälpa servern att bli bättre. Vet inte om det spelar någon rolls

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att min kompis som spelar en annan karaktär hållde på att trigga oss igenom att köra på oss och reta upp oss så jag väljer att åka efter han och säger att han ska stanna. Efter detta så hoppar jag utt ur bilen och drar upp en uzi vilket var så jävla dåligt av mig vilket jag vet att man inte får göra. Efter detta så åker jag med min bil och lämnar servern för att sätta mig i support..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var ett dåligt beslut av mig som spelare jag tar på mig att det var mitt fall att det blev så här. Jag skulle verkligen vilja be om ursäkt för denna händelsen. Jag förstår om detta inte går att lösa. Men går detta att lösa hade jag blivit väldigt uppskattad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för combatlogning men det var ett missförstånd mellan mig och han som bannade mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna gjort allt annorlunda. Det jag skulle kunna gjort var att bara skita i honom. . Jag skulle verkligen göra allt annorlunda. Jag är väldigt ledsen att det blev så här och om jag skulle få en andra skans skulle det uppskattas enomrt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket från denna bannen i alla fall. Jag skulle verkligen vilja be om ursäkt till att det blev såhär. Och om jag får en andra bann skulle jag verkligen tänka två steg framför hur jag ska Rp:a

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka