Nekad semarass | Ansökan till Servervakt [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

semarass

Icke Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ange ditt födelsedatum 8 April 2006

Vad heter du på discord? Anton06#2846

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15:00 till 23:00
Tisdag 15:30 till 22:00
Onsdag 15:00 till 22:30
Torsdag 14:30 till 23:00
Fredag 16:00 till 01:00
Lördag 10:00 till 01:30
söndag 11:00 till 23:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på cirka två månader på Unive nu och tycker att det är en bra och rolig server.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt skulle jag se till så att det blir bättre Rp för alla andra på servern. Jag vill även hjälpa staffs för att det verkar som dom har mycket att göra .Och om jag skulle bli servervakt skulle jag försöka vara så rättviss i mina bedömnigar.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att vilja bli servervakt på unive är att jag tycker att det är ett så bra community. Jag vill även bli servervakt på Unive för att hjälpa till med saker. Även om det bara är småsaker så tycker jag det är roligt att hjälpa till med något.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle göra servern till en roligare servern där jag ska försöka se till att hjälpa andra så att deras och kanske min rp höjs till något bättre. Jag skulle kan även tycka att ibland är staffs lite för hårda mot vissa personer framförallt dom nya . Så jag skulle vilja hjälpa till så att dom nya spelarna på serven som inte fattar så mycket om rp:andet. Att dom ska förstå hur dom ska bete sig så t.ex om någon ny kanske pratar lite ooc som att dom säger min kompis fick en flygbiljett så kickar man dom och skriver vad dom borde tänka på när dom rp:ar istället för att banna dom.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag ska bli servervakt för att jag är en person som gillar att hjälpa andra och göra servern till en bättre plats.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag tycker att Unives community är väldigt bra det är bra staffs och spelare på servern. Men även om servern är bra vill jag alltid förbättra den och göra den till något bättre.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan dom som man behöver för att vara servervakt /kick id /svban id /dv /revive id Sedan kan jag även massa andra men jag tror att dom inte är nödvändiga om man är en servervakt.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har varit bannad 2 gånger på servern jag har blivit bannad för combatlogging en gång och andra gången blev jag bannad för krim utan roll och suntförnuft. Det som hände på första var att jag lämnade på en ganska central plats. Den andra var att jag hade bråkat med en kille hela lkvällen och jag åkte efter han och hoppa ut ur bilen och riktade pistol mot han och sedan åkte jag därifrån. Jag Lärde mig mycket efter den andra bannen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? NEJ ingen alls.

Tillbaka