Nekad SelmirBosna | Chef-jobb ansökan [Plagierad] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SelmirBosna

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras bil och mc

Vad heter du IRL? selmir

Vad heter du på discord? selmirbosna#6067

Hur gammal är du? 16 IRL 32IG

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär ett halvår

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att se till så att ingen är korrupt hur jag ska göra det är att jag kanske frågar min polare ingame om han kan åka till Saras bil och försöka beställa in en bil och se kan han berätta till mig om personen som jobbade där var korrupt eller om han kanske var trevlig eller liknande så jag vet vilka jag ska höja upp och vilka jag inte ska höja upp och vilka jag ska höja upp. Jag kommer försöka vara så aktiv det bara går vid lokalen för att se till så att ingen gör något tjänstefel eller liknande. Jag kommer inte ge ut personal ansvarig till nån som jag tycker jobbat bra utan jag kommer ge dom en prov period som är att dom ska ta flera intervjuer och om personen väljer att godkänna personen som nyss tagit intervju så och jag inte håller med om det så har dom sumpat sin chans för Personal Ansvarig och dom kan ansöka till Personal Ansvarig igen om några dagar eftersom jag inte vill ha några dåliga Personal Ansvariga så att våra kunder kan trivas på Saras bil och mc. Såklart kommer jag också kolla i discorden ofta om det är någon som har någon fråga för att hjälpa på snabbaste sätt

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat i Saras bil förut och jag vet hur allting fungerar. jag har varit chef i räddningstjänsten och jag är bekväm med att vara chef.

Hur ofta kommer du vara inne? 10-11 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka