Nekad SelmirBosna | Chef-jobb ansökan (Jönssons) [Kev1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SelmirBosna

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönssons fastighets byrå

Vad heter du IRL? Selmir

Vad heter du på discord? selmirbosna#6067

Hur gammal är du? Jag är 16 år gammal IRL och 32 år gammal IG

Hur länge har du spelat på Unive? I ungefär ett halv år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att vara mer realistisk med priserna och att sänka korruption så mycket jag kan. Jag kommer också att utveckla Jönssons fastighetsbyrå till ett mycket bättre ställe för unive. Jag vill att folk ska kunna ha råd att köpa ett hus men med ett lämpligt pris. Jag kommer att vara noga med vem jag anställer och hur mycket priserna kommer vara. Det är viktigt att ha pengar i företaget så jag kommer göra mitt bästa att hålla företaget aktivt. Jag vill inte att en arbetare ska få välja en pris helt själv, jag vill helst att han rapporterar det till mig för att jag kan då förklara hur mycket det kostar. Mäklare är väldigt viktiga att ha så jag kommer anställa mäklare som kommer vara aktiva och mogna för jobbet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef innan och jag jobbade i Jönsson förr. Jag vet också hur man hanterar F6 menyn och jag vet hur man gör ett hus. Jag vet också om /me /sme etc.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne ganska ofta. På vardagar så slutar jag skolan vid 15:00 och är hemma 15:30. Jag spelar då tills ungefär 23:00. Men på helgerna så vaknar jag upp vid 9:20 och spelar till 23:00-24:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka