Nekad SelmirBosna | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SelmirBosna

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/selmir100/

Ditt Hex-ID: steam:110000152b6fe1f

Vad är din discord tagg? selmir100#3217

Vem var det som bannade dig? vacwille

Bild på banmeddelande: image_2024-10-15_194645941.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? missförstånd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så jag var törstig och jag ville inte dö, så jag började dricka fanta means jag åkte bil. men sen kunde jag inte styra min bill så den gick full fart framot och träffade en person. Ja föröskte rp efteråt med /sme men blev bannad efteråt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felaktig bann men jag förstår varför jag fick det. Enligt Vacwille så såg han säkert bara en person som kördde på en person och gjorde sitt jobb.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tidigare banns var moddade pengar och några varningar. men jag har lärt mig tidigare attt inte göra de grejerna jag har gjort så jag försöker mitt bästa att inte bryta mot någon unive regel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte dricka fanta och köra bil samtidigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. jag har lärt mig att jag förlorar kontrol när jag äter/dricker något

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka