Inaktuell SelmirBosna | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SelmirBosna

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? selmir

Ditt discordnamn: selmirbosna#6067

Ange ditt födelsedatum 20 Juni 2006

Varför ska just du bli staff? Jag har sätt många lallare och jag tänkte att jag ville hjälpa servern, jag vet att jag gör servern till en bättre plats. För närvarande finns det anställda som inte tar emot stöd eller anmälningar på kvällen och inte svarar på alla meddelanden och jag tycker att de är dåliga och jag kommer att ersätta dem.

Jag tycker att det finns många lallare på servern, vilket är dåligt, men inte alltid, bara ibland. Jag tycker att du ska känna till alla grundregler och sätta upp bra och rimliga mål för ditt RP och inte bryta mot reglerna. Man måste också kunna fatta bra beslut och bete sig bra och inte störa andra, speciellt i situationen, och om man inte gör det måste man agera. Vilket jag inte vill för jag vill ge alla en chans på Rp och Unive. Om du gör ett misstag bör du lära dig av det och inte göra det igen.

Måste vara bra på kritik. Jag har också mycket erfarenhet och kunskap eftersom jag har varit medlem i Unive-servern i 5 månader, vilket betyder att jag kan reglerna väl och kan förklara dem för folk som fortfarande inte förstår. Jag tycker att man ska lära sig av sina misstag och faktiskt bli bannad så att man inte gör dem igen.
Jag tyckte det var viktigt att du har ledig tid att hjälpa tjänaren. Jag är ledig hela dagen på semestern eftersom jag inte är i skolan och är mycket hemma. Det finns många aktiviteter som kan hindra anställda från att jobba, som träning, gym, skola och arbete. Jag går för närvarande i gymnasiet klass 1 men jag har förfarande tid för servern. Jag avslutar varje dag runt 2 på eftermiddagen och stänger av runt 23:00. Jag känner mig motiverad att satsa på staff eftersom jag är trött på att se så många lallare på servern.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? ungefär 7-10 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelar u ungefär ett halvår

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja, Jag har varit staff i andra servrar och jag var om mest av staff kommandon och menyer.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka