Nekad selminosmani | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

selminosmani

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? selle

Vad är ditt discord namn? selle64#7417

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2010

Berätta om din karaktär. jej jag heter alexander berg jag har växit upp på en fel start jag har börjat med krim skaer när jag var 12 år jag har blivit hotad men en gång så blev jag tvingat för och döda en kompis om jag inte skulle göra det skulle dom dödat mig sen gick det 1 år då började jag med fotboll liksom jag skulle sluta det gänget jag var med men den dagen jag sa skulle dom döda min lile bror han va bara 5 år så kom dom hem till min lägnhet sen tog dom fram en glock 17 och sköt mot väggen min mamma börja gråta när jag komer in då ser jag min bror skutten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att göra så bra rp inte säga irl saker i en rp server man ska inte prata mun på polisen man ska inte säga fulla saker.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att agera eller fatta beslut som främjar den andra partens framgångar och intressen istället för ens egna. Det kan vara ett strategiskt val för att bygga förtroende, upprätthålla goda relationer eller uppnå en win-win-situation. Det kan också visa generositet och samarbetsvilja. Det är dock viktigt att bedöma situationen och avgöra om det är det bästa tillvägagångssättet för att nå sina egna mål och intressen.

Hur hittade du Unive? jag såg på twich en gång sen spela jag så tyvkte jag det var en bra server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka