Nekad selminosmani | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

selminosmani

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? selle

Vad är ditt discord namn? selle64#7417

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter amid som ung har jag alltid gillat krimnela saker sen barn dom gick jag med i ett gäng jag
hade en pistol på mig jag blev stanad av polisen en dag jag var misstänk på att jag har dödat en garbb men vi bode i en liten by drotnig gatan de va ett skotlosnig engång så jag tog fram en pilstol och sköt men jag blev träfad men 1 år senare jag har alltid gillat sport billar köpte min första när jag var 17 år jag hade fått 1 mille för jag döda en person blev tvingad den dagen kunde jag inte gå hem för poliseen fick reda på det men sen har jag börjat med gäng mitt första gäng hette ballas jag var vice boss jag blev rånad av bloods jag blev tvingad på att död min gäng medlem men jag sa nej efter nåra dagar så blev amid skuten så han va nära på att dö.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att rp svenskar server men jag hittade unnive en gång sen tyckte jag det var en om dom bästa serverar så jag har spelat unive i 6 månader jag kan bidra med att göra bra rp inte göra fäil rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid måste vinna ett scenario för att det ska vara kul, man ska alltid rpa efter sunt förnuft och tänka så att det är lika roligt för båda, om man bara spelar för sin egen vinst blir det en väldigt lång tråkig rp och det blir även tråkigt för motparten i scenariot, det är viktigt att båda har det kul och man måste lära sig att man inte alltid måste vinna för att det ska va kul!

Hur hittade du Unive? jag såg på twich en gång sen spela jag så tyvkte jag det var en bra server

Nekad.
Plagiat.

Du kan ansöka igen om 12h. Lycka till nästa gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka