Nekad selgeryd0195 | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

selgeryd0195

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1230794031&token=5e38ZhPi

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander selgeryd

Vad är ditt discord namn? Racoon922#7756

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär Heter Alexander Racoon och är en 20 årig kille som letar jobb och har stora planer om att hitta sitt drömjobb som bilförsäljare i staden Unive han är en målmedveten kille som gör allt för att en dag lyckas få sälja bilar och skaffa sig en bostad i centrum om några år.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer försöka hjälpa staden med det jag kan och har tidigare erfarenheter från liknande städer. har väldigt mycket potential då jag haft många olika jobb på andra världar så tar det jag får och ska göra allt jag kan för att hjälpa andra och lära känna folk i staden och få mycket möjligheter och ge möjligheter

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Verkar som en av Sveriges bästa rp och seriösa duktiga killar bakom hela staden me hjärna och hjärta för alla <3

Hur hittade du Unive? Såg den via svenskt filter på five m

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna bygga mig ett liv och en framtid med vänner jobb och en fantastisk stad att hänga i

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att en dag kunna bli en bilförsäljare

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej har haft en paus från spelandet men tänkte nu lägga min tid här varje dag när jag spelar :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka